arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

مه گرفتگی در برخی محورهای کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در ورودی‌های پایتخت خبر داد و گفت: ترافیک در محور جاده ساوه نیمه سنگین گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به نقل از آنا،نادر رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده شهر کرج نیمه‌سنگین است؛ همین وضعیت در آزادراه ساوه- تهران محدوده نسیم‌شهر وجود دارد؛ از طرفی بار ترافیکی در محور شهریار- تهران و پاکدشت- تهران پرحجم گزارش شده است و به‌طور کلی ورودی‌های پایتخت با بار ترافیکی مواجه است.

وی ادامه داد: در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران را شاهد هستیم و از طرفی در اکثر محورهای استان خوزستان، بوشهر، ایلام، اصفهان، خراسان شمالی، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و محور اسالم به خلخال در اردبیل مه‌گرفتگی وجود دارد لذا در محورهای یادشده کاهش دید وجود دارد که باید رانندگان حتماً فاصله طولی را هنگام رانندگی رعایت کنند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شمشک- دیزین در استان تهران، پونل- خلخال در استان گیلان، گنج‌نامه- تویسرکان در استان همدان و سروآباد- پاوه تا اطلاع ثانوی به‌دلیل ناایمن بودن و در برخی محدوده‌ها ریزش کوه و کولاک و یخ‌زدگی مسدود است.

رحمانی با بیان اینکه هموطنان برای تردد از محورهای کوهستانی حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل زمستان و بارش‌های برف و باران که منجر به لغزندگی محورها می‌شود به مردم توصیه می‌کنیم تا قبل از شروع حرکت خود برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

نظرات بینندگان