arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

عاملان انتشار فیلم ضرب و شتم برادران افغان تحت تعقیب پلیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا گفت: دستگیری عاملان تهیه و انتشار فیلم ضرب و شتم برادران افغان در دستور کار قرار گرفت.با انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم چند نفر از اتباع افغان توسط یک سرباز ایرانی این موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و طی بررسی های گسترده، مشخص شد این فیلم مربوط به زمان حال نیست و در عین حال ضرب و شتم برادران افغان در هیچ یک از مقرهای نیروی انتظامی تایید نشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا گفت: دستگیری عاملان تهیه و انتشار فیلم ضرب و شتم برادران افغان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سیداحمد خسروی روز یکشنبه در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم چند نفر از اتباع افغان توسط یک سرباز ایرانی، افزود: با انتشار این فیلم در فضای مجازی این موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و طی بررسی های گسترده، مشخص شد این فیلم مربوط به زمان حال نیست و در عین حال ضرب و شتم برادران افغان در هیچ یک از مقرهای نیروی انتظامی تایید نشد.


وی ادامه داد: در بررسی این موضوع، پا را فراتر گذاشته و گذشته را بررسی کردیم اما در بررسی های انجام شده این موضوع در هیچ مقر انتظامی مورد تایید قرار نگرفت.


رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا با تکذیب این ضرب و شتم توسط سرباز ایرانی نیروی انتظامی، افزود: دستگیری عاملان تهیه و انتشار این فیلم در دستور کار است.


سرهنگ خسروی گفت: اگر افرادی بخواهند، امنیت روانی جامعه را مخدوش کنند یا با انتشار این گونه فیلم ها قصد داشته باشند، اقتدار پلیس را زیر سوال ببرند، نیروی انتظامی با آنها برخورد می کند و آنها بدانند که پلیس حواسش به همه جا است.


وی ادامه داد: متاسفانه هیچ گونه مدیریتی در فضای مجازی وجود ندارد و در چنین فضایی که مدیریت نمی شود، برخی افراد که قصد عناد با جمهوری اسلامی را دارند با انتشار این فیلم ها، می خواهند اقتدار پلیس، وحدت و انسجام ملی را زیر سوال ببرند در این شرایط مردم باید سطح آگاهی خود را بالا برده، بدانند پلیس ایران، پلیس اسلامی و جامعه محور است.


وی تاکید کرد: نیروی انتظامی به رعایت حقوق شهروندی تاکید دارد. بر این اساس فرمانده نیروی انتظامی و به تبع آن تمام فرماندهان ناجا بر رعایت حقوق شهروندی حساس هستند. وقتی در بازداشتگاه های نیروی انتظامی که متهمان در آن نگهداری می شوند، تمام اصول حقوق شهروندی رعایت می شود، چگونه یک سرباز نیروی انتظامی می تواند اقدام به ضرب و شتم برادران افغان کند؟


چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد یک سرباز نیروی انتظامی چند نفر از اتباع افغان را ورد ضرب و شتم قرار داده است. گفته می شود این فیلم همچنان دست به دست می چرخد.


هفته گذشته مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با صدور پیامی، ضرب و شتم برادران افاغنه از سوی یک سرباز ناجا را تکذیب کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
0
1
خیلی پست فطرتید تمام حقوقایی که میگیرید حروم اندر حرومه.
نظرات بینندگان