arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

محسن هاشمی: تخلفات احتمالی روزنامه همشهری به دستگاه‌های ذیصلاح ارسال خواهد شد/ بلیط مترو ۱۰ هزار تومان نمی‌شود

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده است بلیط مترو ۱۰ هزار تومان است، گفت: چنین چیزی نبوده، بلیط مترو ۱۰ هزار تومان نمی‌شود منظور این بوده است که قیمت تمام شده بلیط مترو برای شهرداری تهران ۱۰ هزار تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس شورای شهر تهران، گفت: اگر در روزنامه همشهری تخلفی صورت گرفته باشد آن را به دستگاه‌های ذیصلاح ارسال خواهم کرد.

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش، اظهار داشت: در جلسه امروز در خصوص کاهش معاونت‌ها و حذف پست‌های قائم‌مقامی و مشاوره در شهرداری تهران بررسی لازم انجام شد و دو معاونت در این خصوص صحبت کردند و همین‌طور اعضای شورای شهر به عنوان موافقان و مخالفان این طرح مواردی را مطرح کردند که در نهایت کلیات آن رأی آورد.

وی ادامه داد: در جلسه آینده شورای شهر تهران نیز در خصوص جزئیات این طرح بحث خواهیم کرد.

هاشمی بیان داشت: در ادامه این جلسه گزارشی از تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری مطرح شد که اگر تخلفی باشد آن را به دستگاه‌های ذیصلاح و یا تخلفات اداری ارجاع خواهیم داد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده است بلیط مترو 10 هزار تومان است، گفت: چنین چیزی نبوده، بلیط مترو 10 هزار تومان نمی‌شود منظور این بوده است که قیمت تمام شده بلیط مترو برای شهرداری تهران 10 هزار تومان است.

نظرات بینندگان