arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

حشد شعبی عراق: برای مقابله با هر تهدیدی پس از خروج آمریکا از سوریه آماده‌ایم

معاون فرمانده عملیات نینوا از وجود همکاری میان گروه‌های نیروهای امنیتی، جنگنده‌های ارتش و نیروی هوایی جهت برقراری امنیت در مرزهای مشترک عراق با سوریه خبر داد.یگان‌های ما در استان نینوا کافی هستند و ما نیروهای پشتیبان آماده‌ هم داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حشد شعبی عراق اعلام کرد که آماده مقابله با هر خطر احتمالی است که در نتیجه خروج نیروهای آمریکایی از سوریه عراق را تهدید کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت حشد شعبی عراق، مسئول عملیات نینوا در این نیروها بر آمادگی این نیروها برای مقابله با هر خطر احتمالی در نتیجه خروج نیروهای آمریکایی از سوریه تاکید کرد.

همچنین این سایت به نقل از حیدر عادل، معاون فرمانده عملیات نینوا اعلام کرد، یگان‌های ما در استان نینوا کافی هستند و ما نیروهای پشتیبان آماده‌ هم داریم.

معاون فرمانده عملیات نینوا همچنین از وجود همکاری میان گروه‌های نیروهای امنیتی، جنگنده‌های ارتش و نیروی هوایی جهت برقراری امنیت در مرزهای مشترک عراق با سوریه خبر داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته رسما آغاز خروج نیروهای کشورش از سوریه را اعلام کرد و گفت، این تصمیم پس از تحقق پیروزی تاریخی بر داعش گرفته شد.

نظرات بینندگان