arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

کلیات لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصویب شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ در این کمیسیون خبر داد. تابش عنوان داشت: در این جلسه اعلام شد براساس برآوردهای انجام‌شده مجموعه یارانه‌های پیدا و پنهان در سال، 936هزار میلیارد تومان است که حدوداً سهم هر ایرانی 11 میلیون تومان می‌شود. باید برای این امر خطیر و تخصیص بهینه یارانه‌ها تمهیداتی اندیشیده شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ در این کمیسیون خبر داد.

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم، از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 98 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وی با بیان اینکه رئیس کمیته امداد امام(ره) نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور داشت، ادامه داد: فتاح در جلسه کمیسیون با تشکر از حمایت‌های دولت و مجلس خواستار افزایش اعتبارات این نهاد بود که نماینده دولت ابراز داشت سرجمع اعتبارات این نهاد نسبت به سال گذشته از رشد 12درصدی برخوردار بوده و سهم مستمری‌بگیران نیز از رشد 20درصدی برخوردار بوده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس افزود: مقرر شد حین بررسی لایحه بودجه اگر منابع جدیدی حاصل شد، بخشی از آن برای تقویت اعتبارات کمیته امداد و سازمان بهزیستی و خصوصاً افزایش پرداختی به مستمری‌بگیران اختصاص یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه عنوان داشت: در این جلسه اعلام شد براساس برآوردهای انجام‌شده مجموعه یارانه‌های پیدا و پنهان در سال، 936هزار میلیارد تومان است که حدوداً سهم هر ایرانی 11 میلیون تومان می‌شود. باید برای این امر خطیر و تخصیص بهینه یارانه‌ها تمهیداتی اندیشیده شود.

نظرات بینندگان