arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

سخنگوی کمیسیون اصل۹۰: از تخلفات دانشگاه آزاد گزارش تهیه می‌کنیم

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل "۹۰" مجلس گفت که در جلسه‌ای که در هفته‌ جاری در مورد تعدادی شکایت واصله از دانشگاه آزاد داشتیم، رییس دانشگاه آزاد بر خلاف عرف در جلسه حضور پیدا نکرد. بهانه ایشان هم حضور دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد بود، در حالی که در این صورت هم نیازی به حضور ایشان در دانشگاه نبود و حضور تهرانچی در کمیسیون لازم‌تر بود.کمیسیون اصل "۹۰" قطعا گزارشی درباره تخلفات و سوء مدیریت ها در دانشگاه آزاد تهیه خواهد کرد تا در صحن علنی مجلس قرائت شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی کمیسیون اصل "۹۰" مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون گزارشی درباره تخلفات و سوء مدیریت‌های دانشگاه آزاد تهیه خواهد کرد تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در هفته‌ جاری در مورد تعدادی شکایت واصله از دانشگاه آزاد داشتیم، آقای تهرانچی، رییس دانشگاه آزاد بر خلاف عرف در جلسه حضور پیدا نکرد. بهانه ایشان هم حضور دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد بود، در حالی که در این صورت هم نیازی به حضور ایشان در دانشگاه نبود و حضور آقای تهرانچی در کمیسیون لازم‌تر بود.

وی با اشاره به وضعیت دانشجویان پذیرفته شده علوم پزشکی دانشگاه آزاد در کمیسیون اصل "۹۰"، خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل "۹۰" قطعا گزارشی درباره تخلفات و سوء مدیریت ها در دانشگاه آزاد تهیه خواهد کرد تا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

سخنگوی کمیسیون اصل "۹۰" مجلس شورای اسلامی بررسی موضوع اخیر دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در اصل "۹۰" را موکول به طرح شکایت در این کمیسیون دانست و خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی وظیفه اصل "۹۰" رسیدگی به شکایات است. در این باره هم باید شکایتی به دست ما برسد که شاکی می‌تواند از خانواده‌ جانباختگان و یا دانشجویان و یا از همکاران نماینده باشد.

پارسایی همچنین گفت: ما به همراه چند نفر از همکارانمان در مجلس شورای اسلامی بنا داریم یک پیشنهاد کتبی به کمیسیون آموزش بدهیم تا طرحی برای پاسخگو کردن دانشگاه آزاد و قرار گرفتن آن در زیر مجموعه وزارت علوم تدوین شود.

نظرات بینندگان