arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

آموزش الکترونیک اصول مدیریت بحران به نیم میلیون معلم در سراسر کشور

مدیر آموزش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش الکترونیکی مدرسه آماده برای معلمان سراسر کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیر آموزش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش الکترونیکی مدرسه آماده برای معلمان سراسر کشور خبر داد.

احسان امامی  دراین باره گفت: پیش از این وزارت آموزش و پرورش با همکاری شهرداری تهران اقدام به برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت مدرسه آماده به مدت ۱۶ ساعت کرده بود که براساس آمارهای ما تا پایان سال گذشته به صورت حضوری برای ۱۹ هزار نفر از معلمان و کادر اداری مدارس استان تهران این دوره آموزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش تعداد معلمان شرکت کننده در دوره، این آموزش ها به صورت الکترونیکی آماده سازی شده است، گفت: مرحله نخست این آموزش‌ها در قالب یک دوره آموزش ضمن خدمت در خرداد و تیر ماه سال جاری برای بیش از ۳۰ هزار نفر از معلمان شهر تهران برگزار شد.

مدیر آموزش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اضافه کرد: با توجه به بازخوردهای مناسب دریافت شده از برگزاری این دوره آموزشی، برنامه ریزی لازم برای اجرای دوره به صورت سراسری در سطح تمامی استانها انجام شد که در این مرحله از روز دهم تا هجدهم دی ماه علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش، نسبت به ثبت نام در دوره اقدام کنند.

به گفته امامی، این آموزش ها در ۶ سرفصل کلی با موضوعات مبانی مدیریت بحران، شناخت مخاطرات و اقدامات در برابر آنها، حمایت روانی در بحران، اطفاء حریق، فوریت‌های پزشکی و تصمیم گیری در شرایط بحران، آماده شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در این دوره حدود نیم میلیون نفر از معلمان و پرسنل مدارس از سراسر کشور شرکت کنند، گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی به شیوه الکترونیکی سبب کاهش هزینه‌های اجرایی، دسترسی یکسان تمامی شرکت کنندگان به محتوای آموزشی با کیفیت و سرعت بالای آموزش تعداد زیادی از شرکت کنندگان است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان