arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

بارش سنگین برف در محورهای البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر مناطق استان هستیم. با وجود بارش برف در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و با احتیاط از مسیرهای لغزنده عبور کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تمام راه‌های استان باز است.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر مناطق استان هستیم. با وجود بارش برف در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه به جز محور تهران - کرج، در سایر محورهای استان ترافیک مشاهده نمی‌شود، توضیح داد: در حال حاضر شاهد ترافیک پنج شنبه‌های محور تهران - کرج هستیم که تردد خودروها در محدوده گرمدره را با کندی مواجه کرده است.

جهانی گفت: با توجه به بارش سنگین برف در محور کرج - چالوس از رانندگان درخواست می‌شود حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و با احتیاط از مسیرهای لغزنده عبور کنند.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز هم با اشاره به ورود این سامانه بارشی از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها خواسته بود در آماده‌باش قرار گیرند.

مهدی مهرور همچنین تأکید کرده بود که مردم از سفر غیرضروری در محورهای کوهستانی استان به علت خطر ریزش سنگ و بارش برف خودداری کنند.

نظرات بینندگان