arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور ساوه همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه همدان حداقل سه کشته برجای گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه گفت: واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه همدان حداقل سه کشته برجای گذاشت.

نعمت الله عزیزی در گفت‌وگو  اظهار کرد: در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۴۰ اتوبان ساوه همدان موسوم به راه کربلا بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسیر تهران به کرمانشاه در این محور با گاردریل کنار جاده منجر به واژگونی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هشت مصدوم به مراکز درمانی اعزام و هنوز اطلاع دقیقی از آمار دقیق مصدومین در دست نیست، افزود: در این سانحه سه نفر در دم جان خود را از دست دادند و حال یک مصدوم دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

عزیزی بیان کرد: مصدومین که هنوز آمار قطعی آنان مشخص نیست توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. در حال حاضر عوامل امدادی و انتظامی در صحنه وقوع سانحه حضور داشته و کار امداد رسانی و انتقال مصدومین به بیمارستان ادامه دارد.

وی گفت: به دلیل بارش برف شدید در این محور به رانندگان توصیه می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ در روز برفی نباشیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان