arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

گازگرفتگی ۱۲ دانش آموز مدرسه‌ای در تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: عصر امروز، بر اثر این حادثه، ۱۲ نفر از دانش آموزان در کتابخانه مدرسه‌ای در خیابان ولیعصر (عج) تبریز دچار گاز گرفتگی شدند. در این حادثه ۱۰ نفر از دانش آموزان توسط اورژانس سرپایی درمان شده و دو نفر به بیمارستان انتقال یافتند. وضعیت تمامی مسمومان مساعد گزارش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بخاری گازی در کتابخانه مدرسه‌ای در محله ولیعصر تبریز حادثه ساز شد.

به گزارش ایسنا، وحید شادی‌نیا در تشریح این خبر، اظهار کرد: عصر امروز، بر اثر این حادثه، 12 نفر از دانش آموزان در کتابخانه مدرسه‌ای در خیابان ولیعصر (عج) تبریز دچار گاز گرفتگی شدند.

وی افزود: در این حادثه 10 نفر از دانش آموزان توسط اورژانس سرپایی درمان شده و دو نفر به بیمارستان انتقال یافتند. وضعیت تمامی مسمومان مساعد گزارش شده است.

پیش از این نیز سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مسمومیت 6 نفر در تبریز با گاز مونوکسید کربن، خبر داده است.

وحید شادی‌نیا در این خصوص گفت: بعد از ظهر امروز در دو حادثه جداگانه در محله ائل گلی و خیابان مفتح به علت نشت گاز نامرئی و کشنده مونوکسید کربن از آبگرمکن گازی، اورژانس اعزام شد و پس از اقدامات اولیه در محل، مسمومان جهت ادامه درمان به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

وی با هشدار در خصوص گاز گرفتگی بیان کرد: حتما لوله‌های بخاری و آبگرمکن گازی را چک کرده و از بستن تمام درب و پنجره‌ها به علت ممانعت از تهویه مناسب خودداری کنید و آبگرمکن را در رختکن حمام قرار ندهید.

نظرات بینندگان