arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۷

تحویل ۱۵ «جنگنده کوثر» به نیروی هوایی ارتش تا ۳ سال آینده

فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص جنگنده کوثر و تحویل آن به نهاجا گفت: اولین جنگنده کوثر به نیروی هوایی تحویل داده شده است.طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پس از تولید انبوه، طی سه سال ۱۵ جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش تحویل داده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش از تحویل ۱۵ جنگنده کوثر به این نیرو تا سه سال آینده خبر داد.

امیر «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در خصوص جنگنده کوثر و تحویل آن به نهاجا اظهار داشت: اولین جنگنده کوثر به نیروی هوایی تحویل داده شده است.

امیر نصیرزاده ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پس از تولید انبوه، طی سه سال ۱۵ جنگنده کوثر به نیروی هوایی ارتش تحویل داده خواهد شد.

منبع: دفاع پرس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
2
19
با این خط تولید و یعنی سالی 5فروند واین نوع هواپیما در این عصر تکنولوژی وسرعت پیشرفت و داشتن دشمنانی تا دندان مسلح به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا ...ره به جایی نخواهیم برد.
باید از مغزهای جوان و پر انگیزه ودانشمندان با سواد به کسب علم و تکنولوژی سرعت بخشید نمی شه از اف-5 بعنوان سلاح اصلی در این عصر پیشرفته دل بست وبا افتخار از تولید سالی 5فروند کوثر (اف-5) در حرف بزنیم باید با سرعت تلاش همت وعلم ودانش دانشمندان جوان این مرز و بوم و همه امکانات کشور استفاده کرد این کشور با مغزهای کوچک وکسانی که که فکر میکنند با این نوع طرز تفکر وبا این فکرهای بسته کشور قدرتمند میشود راه به جایی نخواهد برد . از هر راهی باید برای بدست آوردن علوم پیشرفته استفاده کرد مانند چین در کسب تکنولوژی جدید از هر راهی برای پیشرفته کردن قدرت نظامی خود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
اطلاع نداری نظر نده فکر کردی جنگنده دوچرخس؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
1
3
ساخت جنگنده کوثر و مانند آن بسیار خوبست ولی برای کسب تجربه و علم ساخت.برای اغلب ماموریت های هوایی و عملیاتی امروز که بر عهده نیروی هوایی یک کشور می باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
بهتر بود 3 سال بعد خبر تحویل 15 دستگاه کوثر به ارتش را تیتر میزدید.
نظرات بینندگان