arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

مسعود شجاعی: نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم/ ۷ فینال در پیش داریم

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل یمن در مورد اینکه آیا تیم ایران به دنبال زدن گل‌های بیشتر است یا با اتفاقات دیگری هیجان بیشتری به جام خواهد داد، گفت: ما فقط باید خودمان باشیم. به چیزی فکر نمی‌کنیم جز اینکه فقط خودمان باشیم.با تجربه‌ای که از تورنمنت‌های قبلی کسب کردم و سعی می‌کنم آن را به دیگر بازیکنان هم انتقال دهم، می‌دانم که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به چیزی فکر نمی‌کنیم جز اینکه فقط خودمان باشیم.

به گزارش تسنیم، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل یمن در مورد اینکه آیا تیم ایران به دنبال زدن گل‌های بیشتر است یا با اتفاقات دیگری هیجان بیشتری به جام خواهد داد، اظهار داشت: ما فقط باید خودمان باشیم. به چیزی فکر نمی‌کنیم جز اینکه فقط خودمان باشیم.

وی که تا به حال سه تورنمنت جام ملت‌های آسیا را تجربه کرده است، در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند این بار می‌تواند به فینال برسد، گفت: با تجربه‌ای که از تورنمنت‌های قبلی کسب کردم و سعی می‌کنم آن را به دیگر بازیکنان هم انتقال دهم، می‌دانم که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با این رمز و روش بتوانیم موفق باشیم. مسلماً صعود به فینال برای هر تیمی خوشایند است، اما اجازه بدهید بازی به بازی پیش برویم. باید از بازی اول شروع کنیم که این بازی هم برای ما شبیه به یک فینال است. فکر می‌کنم دیگر جایی برای اشتباه کردن نداریم و آمده‌ایم که با قدرت شروع کنیم. فینال اول ما فردا خواهد بود و ما تا فینال، هفت فینال خواهیم داشت.

نظرات بینندگان