arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

تعویق یکروزه پرداخت سود سهام عدالت روستائیان و عشایر

معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص جزئیات پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور گفت: پرداخت سود این دسته از مشمولان از روز چهارشنبه (۱۹ دیماه) آغاز می‌شود که در شروع این مرحله قرار است به تدریج سود سهام عدالت روستائیان و عشایری که شماره شبای بانکی آن‌ها متعلق به بانک‌های ملی، کشاورزی، پست بانک و سپه است، پرداخت شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در حالی که سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود از روز سه شنبه توزیع سود سهام عدالت روستائیان و عشایر را آغاز می کند، این کار به روز چهارشنبه موکول شد.

به گزارش تسنیم، داود خانی در گفتگو با رادیو سراسری در خصوص جزئیات پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور گفت: پرداخت سود این دسته از مشمولان از روز چهارشنبه(19 دیماه) آغاز می شود که در شروع این مرحله قرار است به تدریج سود سهام عدالت روستائیان و عشایری که شماره شبای بانکی آنها متعلق به بانک های ملی، کشاورزی، پست بانک و سپه است، پرداخت شود.

معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: در گام نخست از توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که با چهار بانک اشاره شده به تدریج آغاز می شود بالغ بر 7.5 میلیون نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر 650 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

وی همچنین در خصوص سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر سایر بانکها و موسسات اعتباری معتبر نیز گفت: سود سهام عدالت این دسته از مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال 96 شرکتهای سرمایه پذیر پرداخت خواهد خواهد شد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: در مجموع جمعیت مربوط به روستائیان و عشایر مشمولان سهام عدالت حدود 13 میلیون نفر است که در مجموع سودی بالغ بر 1100 میلیارد تومان میان آنها تا پایان دیماه توزیع خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: چند روز پیش سازمان خصوصی سازی با انتشار خبری بر روی سایت خود، به نقل از معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود: واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر در حالی از روز سه‌شنبه این هفته به‌صورت تدریج آغاز خواهد شد که پرداخت این سود با اولویت بانکهایی مانند ملی، صادرات، کشاورزی و پست بانک که در روستاها شعبه گسترده‌تری دارند، انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان