arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

معرفی فیلم های جشنواره فجر«زهرمار»

پس از ساخت چند سریال طنز تلویزیونی و بازی در بسیاری از فیلم‌های کمدی، جواد رضویان تابستان امسال اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 


به گزارش «انتخاب»،پس از ساخت چند سریال طنز تلویزیونی و بازی در بسیاری از فیلم‌های کمدی، جواد رضویان تابستان امسال اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین برد. سیامک انصاری همبازی جواد رضویان در سریال «پاورچین» در «زهر مار» بازی می‌کند و شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب هم در آن ایفای نقش می‌کنند.

نکات حاشیه‌ای
پس از اعلام فیلم‌های راه یافته به بخش «نگاه نو»، احمد امینی عضو هیات انتخاب جشنواره فجر در مصاحبه‌ای گفت که «زهر مار» کمدی بسیار خوبی است و پیشنهاد داد که طنزسازان اولین فیلم رضویان را تماشا کنند.

نکات جذاب
در میان اغلب فیلم‌های اجتماعی که در جشنواره فجر به نمایش در می‌آیند، فیلمی کمدی می‌تواند مخاطبان را به خود جذب کند و وقتی نام جواد رضویان هم در میان باشد، طرفداران او توقع تماشای طنزی سرگرم کننده را از او دارند.

شانس جایزه
با توجه به اینکه معمولا در جشنواره فجر به فیلم های کمدی توجه نمی شود باید دید «زهر مار» رضویان می تواند در بخش های کارگردانی، فیلمنامه و بهترین فیلم اول کاندید شود یا خیر.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:
حشمت: فکر نمی‌کردم تاوان اشتباهم رو با تو پس بدم
لیلا: زهرمار ...

سایر عوامل فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی
طراح صحنه: مهدی موسوی
طراح لباس: ثنا نوروزبیگی
تدوین: حسن حسن دوست
طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری
مشاور رسانه ای: سپیده آماده
عکاس: کوروش جوان

کارگردان: سید جواد رضویان
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

نظرات بینندگان