arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰

مردم سالاری: اگر یک روزنامه اصلاح­ طلب مانند روزنامه ایران عمل می­کرد، چه بلایی سرش می آمد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه مردم سالاری در سرمقاله خود نوشت:

*این روزها، آمریکا و همراهانش در اروپا می کوشند تا فشارهای بین المللی علیه ایران را بیشتر کنند. اگرچه در شورای حکام، آمریکا نتوانست به تمام اهدافش برسد، اما در تازه ترین واکنش های غرب، شاهد تحریم های جدید علیه ایران هستیم به طوری که تحریم روابط مالی با بانک های ایران در دستور کارشان قرار گرفته است.

* در چنین فضایی، ضمن این که باید ریشه یابی کرد چرا چنین شرایطی در عرصه بین الملل علیه ایران پدید آمده است، با وحدت و ایجاد نشاط سیاسی، در کشور می بایست در راستای خنثی سازی جنگ روانی غرب عمل کرد.اما گویا، برخی مقامات اجرایی در داخل کشور بیش از آن که به دنبال حفظ منافع ملی و ایجاد بستری آرام در کشور برای جبران فشارهای غرب باشند به دنبال حاشیه سازی هستند.

*جای تامل دارد، در چنین شرایطی که زوایای بین المللی آن تفسیر شد، به ناگهان اتفاقاتی در روزنامه ایران می افتد که تعجب همگان را بر می انگیزد. باز هم حاشیه ای جدید این بار بین قوه مجریه و قوه قضائیه، فضای سیاسی کشور را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

 *باید پرسید این اوج گیری اختلا ف ها آن هم از سوی مسوولان و رسانه ای کردن آن تا آنجا که روزنامه ایران اقدام به انتشار روزنامه با تیتر سفید می کند و خبرگزاری های اصولگرا به این حاشیه سازی ها دامن می زنند با چه اهداف و نیاتی صورت می گیرد؟

*اگر این اقدامات از سوی اصلاح طلبان و گروه های غیر همسو با دولت و اصولگرایان صورت می گرفت، چه واکنش هایی در کشور به همراه داشت؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
0
0
معلومه چه بلایی سرش می آمد

" پدر خودش و هفت جد و ابادش رو در می اوردند "
نظرات بینندگان