arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
در دیدار مردم قم مطرح شد؛

رهبر معظم انقلاب: انگیزه‌هایی وجود دارد که فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند/ از کید و مکر دشمن نباید غافل شد

آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب فرمودند: انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمودند: انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، هزاران نفر از مردم قم همزمان با سالگرد قیام تاریخی ۱۹ دی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

مهمترین محورهای فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

*البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

*بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.

* قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان