arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

رئیس ارتش اسراییل: احتمال حمله نظامی به غزه در هفته‌های آینده

گادی آیزنکوت رئیس ستاد ارتش اسراییل از احتمال متوسط حمله نظامی جدید این رژیم به نوار غزه در هفته‌های آتی خبر داد و گفت که امیدوار است تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی هیچ اتفاقی رخ ندهد تا بتوانند بر موانع و سختی‌ها غلبه کنند.وی گفت: شلیک موشک‌ها به شهرک‌های اسرائیلی در جنوب اراضی اشغالی به نسبت برای من سخت‌ترین لحظه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال متوسط حمله نظامی جدید این رژیم به نوار غزه در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، گادی آیزنکوت، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امیدوار است تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی هیچ اتفاقی رخ ندهد تا بتوانند بر موانع و سختی‌ها غلبه کنند.

وی در ادامه افزود: من به خوبی ناکامی را درک می‌کنم اما گروه‌های دیگری وجود دارند که باید با آن‌ها تعامل داشت.

آیزنکوت که پستش را طی روزهای آتی ترک خواهد کرد، تصریح کرد: شلیک موشک‌ها به شهرک‌های اسرائیلی در جنوب اراضی اشغالی به نسبت برای من سخت‌ترین لحظه بوده است.

وی درخصوص وضعیت انسانی در غزه گفت: وضعیت در نوار غزه دشوار است اما قحطی و گرسنگی در آنجا وجود ندارد.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اموالی که قطر به نوار غزه ارائه داده، عاملی برای توازن قلمداد کرد و گفت اگر این اموال ارائه نشود اوضاع به هم خواهد ریخت.

آیزنکوت همچنین گفت: اسرائیل قاچاق تعداد زیادی موشک را ناکام گذاشته است و تصور نمی‌کنم کار دیگری درباره غزه وجود داشته باشد که باید انجام شود. ما قاچاق بین ۱۵ تا ۲۰ هزار موشک را ناکام گذاشته‌ایم.

نظرات بینندگان