arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

مقدم: پایتخت 6 مورد کم لطفی مدیران فرهنگی قرار گرفت

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت گفت: متاسفانه نسبت به این سریال در بخش برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشد که این موضوع سبب شد تیم پایتخت مهیای فصل 6 این مجموعه نشوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقدم: پایتخت 6 مورد کم لطفی مدیران فرهنگی قرار گرفتمقدم پنجشنبه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره فیلم مردمی عمار در سینما فلسطین که بخشی از آن به پاسداشت او گذشت، اظهار داشت: پایتخت متعلق به مردم است و تا وقتی که مردم بخواهند، ادامه پیدا می کند، در حرف ها مطرح می شود تیم سازنده پایتخت خواهان ادامه این مجموعه نیستند اما این صحیح نبوده و این حرف تیم سازنده نیست.
وی افزود: تا وقتی مردم از پایتخت دل زده نبوده و آن را دوست داشته و بخواهند ببینند، این سریال را ادامه می دهیم اما مساله مهمی هم که باید در ساخت دنباله پایتخت درنظر گرفته شود، این است که باید سوژه های خوبی پیدا کنیم.
مقدم در ادامه با بیان اینکه ساختن یک کار دنباله دار به دلیل عدم تعلق به یک نفر فوق العاده سخت است، گفت: به تعداد آدم های این سرزمین سوژه وجود دارد که وارد پایتخت بشود، همانگونه که قصه اجازه داد خانواده «نقی معمولی» سر از سوریه درآوردند. 
وی افزود: با مضمون اجتماعی ایجاد خنده کار سختی است و مساله بعدی سیستم مدیریت فرهنگی ما است که آیا تمایل دارند به این خواست و مطالبه مردم جواب مثبت دهند یا خیر؟
کارگردان سریال پایتخت ادامه داد: هیچ دلیلی مبنی بر اینکه از این تیم خواسته شده باشد نیروهای خود را برای پایتخت ششم فراهم کند، صورت نگرفته است.
مقدم گفت: یک تیم بازیگرند که باید برای ساخت پایتخت 6 حضور داشته باشند، جمع کردن آدم های پایتخت نیاز به برنامه ریزی دارد، باید مدیران فرهنگی پس از پایتخت 5 به فکر برنامه ریزی پایتخت بعدی می افتادند تا تیم از هم نپاشد.
وی افزود: خوشبختانه پایتخت یکی از عوامل وحدت و انسجام فکری آحاد ملت است، از مردم تا حوزه های علمیه برای پایتخت سوژه دادند، پایتخت سرگرمی ایرانیان مقیم خارج و دورهمی آنها و سرگرمی قشر ضعیف جامعه که زندگی پر از مشکل دارند بود و قومیت های مختلف مایل به پایتخت هستند.
این کارگردان ادامه داد: متاسفانه نسبت به پایتخت در بخش برنامه ریزی و مدیریت فرهنگی ما کم لطفی شد و به این نیاز و مطالبه مردم پاسخ داده نشده و تیم سازنده پایتخت الان متلاشی و هرکدام سرگرم کاری هستند.
مقدم افزود: اما تا زمانی که مردم خواهان پایتخت باشند و اگر صدای اعتراض مردم از پخش نشدن پایتخت امسال به گوش مسئولان برسد، شاید جدی تر به این مساله بیندیشند.
پس از صحبت های سیروس مقدم مدیر شبکه یک سیما از وی خواست در نوروز 98 پایتخت 6 را از قاب این شبکه تقدیم مردم کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
وقتی قبول کردید تا در فصل ۵ از طنز خانوادگی اجتماعی وارد جبهه جنگیدن و سیاست بشوید کلی از چشم مردم افتادید
نظرات بینندگان