arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰

صدور کیفرخواست فساد بزرگ مالی تا اواخر هفته آینده/سنگین‌ترین اتهام متوجه برخی متهمین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه دادستان کل کشور تا اواخر هفته آینده اقدام به صدور کیفرخواست و اعلام جرم در رابطه با فساد اخیر خواهد کرد گفت که سخت‌ترین عنوان مطرح در دستگاه قضایی برای مجرمان در نظر گرفته شده است که حداقل آن اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم نکونام نماینده مردم گلپایگان و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه هجمه‌ها به قاضی محسن اژه‌ای بی‌تاثیر است، گفت: مکررا گفته‌ام مهره کارآمد دستگاه قضایی برای پیگیری امور مهم در کشور آقای دادستان کل کشور است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام محسن اژه‌ای از سابقه درخشان و عقبه قوی برخوردار است، افزود: در دستگاه قضایی موارد LC و تسهیلات یک پرونده شده است و پرونده‌های سوءارتباط‌های مالی و امثال آن پرونده‌ای جدا تشکیل شده است و ۴ بازپرس جداگانه برای بررسی فساد اخیر گذاشته‌اند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همچنین گفت: آقای دادستان کل احتمالا در همین هفته یا هفته آینده برای صدور کیفرخواست و اعلام مجرمیت در رابطه با LC و تسهیلات اقدام می‌کند.

نکونام همچنین در پایان گفت: تا آنجا که اطلاع دارم عنوان اتهام سخت‌ترین عنوان در عناوین قضایی است و حداقل اخلال در نظام اقتصادی کشور در نظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان