arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰

کارگر مبل‌سازی با ضربه‌های قیچی کشته شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جام‌جم نوشت:

 مردی که با 6 ضربه قیچی، کارگر یک کارگاه مبل‌سازی را در شهرستان چهاردانگه اسلامشهر از توابع استان تهران کشته بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

شنبه همین هفته یکی از مسوولان بیمارستانی در شهرستان چهاردانگه اسلامشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از مرگ جوانی بر اثر ضربات قیچی خبر داد. ماموران به محل فوق اعزام و متوجه شدند مرد جوان از سوی خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.

با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و خانواده مقتول با احضار به پلیس آگاهی بازجویی شدند. آنها به پلیس گفتند فرزندشان در یک کارگاه مبل‌سازی کار می‌کرده و روز حادثه برای دریافت طلب خود از کارفرمایش، به ملاقات او رفته و عصر در حالی که به شدت زخمی بوده، به خانه بازگشته است که او را به سرعت به بیمارستان منتقل کرده‌اند. در پی این موضوع، کارفرمای مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و یک روز بعد از حادثه دستگیر شد.

متهم در بازجویی به پلیس گفت: من و مقتول با هم اختلاف مالی داشتیم. آن روز وقتی به محل کارم آمد، دوستم هم در کارگاه بود. میان من و کارگرم مشاجره شد و دعوایمان بالا گرفت. در همین موقع دوستم عصبانی شد و به طرفداری از من با کارگرم دعوا کرد. 

وی اضافه کرد: او در اوج عصبانیت با قیچی 6 ضربه به وی زد و متواری شد. کارگر مجروح نیز به سختی از محل خارج و در تاریکی شب ناپدید شد. روز بعد از طریق دوستانم از مرگ او مطلع شدم. با مشخص شدن هویت قاتل فراری، جستجوها برای دستگیری وی آغاز شده است.
نظرات بینندگان