arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

سرمربی اسبق تیم ملی: کی‌روش صرفه‌جویی می‌کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش نه به خاطر آنالیز نشدن از سوی حریفان بلکه به خاطر صرف جویی در دقایق حضور بازیکنان، در ترکیب تیم ملی تغییرات زیاد ایجاد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی اسبق تیم ملی: کی‌روش صرفه‌جویی می‌کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش نه به خاطر آنالیز نشدن از سوی حریفان بلکه به خاطر صرف جویی در دقایق حضور بازیکنان، در ترکیب تیم ملی تغییرات زیاد ایجاد می کند.

«جلال چراغپور» گفت: تغییرات کی روش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران زیاد است که کار زیاد جالبی نیست و به آن انتقاد دارم. اینکه در هر مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد شود اصولی نیست و با معیارهای فوتبالی تطابق ندارد.
وی افزود: یکی از کارشناسان عزیز فوتبالی در تلویزیون در این باره گفت کی روش برای این که دستش برای مرحله بعدی جام ملت های آسیا رو نشود ارنجش را تغیر میدهد و می خواهد تاکتیک هایش مخفی بماند. این حرف با نظرات من کاملا متفاوت است.
چراغپور تصریح کرد: پرسش من این است آیا آلمان، اسپانیا، فرانسه و دیگر تیم های بزرگ دنیا که در تورنمنت های مهم به میدان می روند در هر مسابقه با یک ترکیب متفاوت پا به زمین مسابقه می گذارند؟ اگر واقعا این طور است به من نیز بگویید تا متوجه شوم. پس هماهنگی و انسجام تیمی چه می شود؟ آیا تغییرات پیاپی در روند هماهنگی بازیکنان تاثر منفی نمی گذارد؟ مگر هماهنگی تیمی در فوتبال یک اصل مهم محسوب نمی شود؟
سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: کی روش نه به خاطر آنالیز نشدن از سوی حریفان بلکه به خاطر صرف جویی در دقایق حضور بازیکنان در ترکیب تیم ملی تغییرات زیاد ایجاد می کند یا در طول بازی مهدی طارمی و سردار آزمون را از زمین بیرون می کشد. او می خواهد نفرات اصلی و کلیدی اش را که برای موفقیت در جام ملت های آسیا روی آن ها حساب کرده است تا پایان بازی ها حفظ کند و آن ها را آماده در اختیار داشته باشد.
او درباره بازی تیم ملی مقابل عراق در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: پیش از شروع مسابقات معلوم بود رقابت اصلی برای صعود به عنوان تیم اول بین این دو تیم است.عراق بیشتر از این که تیمی تاکتیکی باشد از نظر بدنی و آب و هوایی برای این دوره از مسابقات آماده شده است و به عبارت ساده تر می توانم بگویم ایران انگار با این تیم در عراق بازی می کند.
چراغپور افزود: عراق دو بازیکن در خط میانی دارد که در تیم های استقلال و پرسپولیس به صورت فیکس بازی می کنند و به خوبی از بازیکنان ایران شناخت دارند و این امتیاز آن هاست. ضمن این که مهاجم خطرناکی در تیمشان هست که باید از او مراقبت ویژه ای شود.
کارشناس فوتبال ایران در پایان گفت: تیم ملی هشت سال در اختیار کی روش است و تفکرات خالص او بر این تیم حاکم است. اگر نتیجه نگیرد و نتواند انتظارات را برآورده سازد پایان دوره او فرا خواهد رسید. هر چند همه ما ایرانی ها برای موفقیت تیم ملی کشورمان دعا می کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران که با کسب 2 پیروزی پنج بر صفر مقابل یمن و 2 بر صفر مقابل ویتنام، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا را قطعی کرده است، از ساعت 19:30 چهارشنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی به مصاف عراق می رود. شاگردان کی روش در صورت کسب یک تساوی در این بازی هم به عنوان تیم اول گروه D راهی دور بعد می شوند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا شاهرخی
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
1
سیوال من هم این است
ایا ایران المان انگلیس فرانسه است
ایا بازیکنان ایران به ان سطح رسیده اند از بلوغ فردی وتیمی که بتوانند با خصلت های متفاوت در بازی عمل کنند اگر اری چرا جز چند بازیکن ان هم در تیم های رده دوم اروپا بازیکنی در سطح اول نداریم
نظرات بینندگان