arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۷

طرح بزرگ اپل برای احیای فروش آیفون در سال 2019 چیست؟ / از تاکید بر دوربین های بیشتر تا شکستن قیمت ها

اپل سال 2018 را با موفقیت به پایان نرساند یا به عبارتی تا حد زیادی نا امیدانه به پایان رساند. اما به نظر می رسد این شرکت برای سال 2019 برنامه هایی ویژه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل سال 2018 را با موفقیت به پایان نرساند یا به عبارتی تا حد زیادی نا امیدانه به پایان رساند. اما به نظر می رسد این شرکت برای سال 2019 برنامه هایی ویژه دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی است که اپل در کانون انتقاد بسیاری از اهالی فناوری و صنعت موبایل قرار گرفته است. افرادی که معتقدند اپل کم کاری کرده و با بی توجهی به وضعیت بازار نه تنها با کاهش فروش، بلکه با کاهش ارزش سهام رو به رو شده است.

اکنون به نظر می رسد اپل برای حل این مشکل تصمیم دارد از 3 مدل جدید از گوشی های هوشمند رونمایی کند که اساسا خط بطلان روی مشکلات قبلی می کشند.پیشبینی ها حکایت از آن دارند که حداقل یکی از این مدل ها ارزان قیمت و  با صفحه LCD و دو مدل گرانقیمت با صفحه نمایش OLED هستند.  

تفاوت بزرگ این محصولات جدید با محصولات 2018 در این خواهد بود که اپل می تواند یک لنز دوم را به دوربین عقب روی جانشین آیفون XR و یک لنز دوربین سوم به نسل بعدی آیفون XS اضافه کند.

به نظر می رسد، آیفونهای 2019 خیلی شبیه به آیفونهای فعلی باشند اما یک تفاوت بزرگ خواهند داشت: آنها دوربین های بیشتری در بخش پشتی خود  دارند.اپل در ماه سپتامبرآیفون های جدید را راه اندازی می کند و آنطور که گزارش وال استریت ژورنال انتظار دارد اپل امسال این نسخه ها را منتشر می کند:

_نسل جدید آیفون XR، با صفحه نمایش LCD و دوربین دو لنزی در پشت، بهبود در دوربین تکی و قیمت احتمال تا 750 دلار

_نسل جدید آیفون XS با صفحه نمایش OLED با کیفیت بالاتر و دوربین دو لنزی در پشت و قیمت احتمالی 999 دلار

_نسل بعدی آیفون XS Max   با یک دوربین سه لنزی دارد با قیمت احتمالی 1،099 یا بیشتر

طبق آخرین گزارشها در سال 2020 ممکن است تغییرات بیشتری را در آیفون مشاهده کنیم. اپل می تواند آیفونهای دارای  LCD ارزان قیمت را به طور کلی کنار گذاشته و تنها با یک سری OLED به بازار عرضه کند اما این تصمیم هنوز نهایی نشده است.

اپل چند ماه پس از آن که آیفون XR را در پاییز 2018  به بازار عرضه کرد، دچار مشکل شد و در سود سهام و سهم بازار فناوری شکست خورد . اما همچنان انتظار می رود که لنزهای اضافی دوربین بتوانند تعداد مشتری های اپل را دوباره بهبود ببخشند و آنها را متقاعد سازند که آیفونهای قدیمی خود را ارتقا دهند. سازندگان گوشی های چینی قبلا مدل هایی با دوربین های سه گانه یا بیشتر معرفی کرده اند که پیشرفت های بیشتری را در کیفیت تصویر ارائه می دهند.

نظرات بینندگان