arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

معرفی فیلم های جشنواره فجر«مردی بدون سایه»

علیرضا رئیسیان تابستان امسال سومین فیلم از سه گانه اش (بعد از چهل سالگی و دوران عاشقی) «مردی بدون سایه» را جلوی دوربین برد. لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و علی مصفا در این فیلم ایفای نقش می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش «انتخاب»،چهار سال پس از ساخت «دوران عاشقی» که از سی و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین فیلمنامه و فیلمبرداری را دریافت کرد، علیرضا رئیسیان تابستان امسال سومین فیلم از سه گانه اش (بعد از چهل سالگی و دوران عاشقی) «مردی بدون سایه» را جلوی دوربین برد. لیلا حاتمی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و علی مصفا در این فیلم ایفای نقش می کنند.

نکات حاشیه ای
حضور پر تعداد بازیگران شناخته شده ایرانی در کشور اسپانیا یکی از نکات حاشیه ای «مردی بدون سایه» بود که رسانه ها تابستان امسال به آن پرداختند. اما قبل از آغاز فیلمبرداری این فیلم هم یک خبر کوتاه حاشیه هایی را برای «مردی بدون سایه» به وجود آورد. تابستان امسال یکی از رسانه های سینمایی خبر ساخت فیلم جدید رئیسیان را منتشر کرد اما این کارگردان خیلی زود و در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد. ولی در اتفاقی جالب تنها چند روز پس از تکذیبیه رئیسیان، روابط عمومی «مردی بدون سایه» خبر آغاز فیلمبرداری این فیلم را بطور رسمی منتشر کرد.

نکات جذاب
ترکیب بازیگران «مردی بدون سایه» به تنهایی می تواند مخاطبان بسیاری را برای تماشای این فیلم به سینماها بکشاند. «مردی بدون سایه» چهارمین همکاری لیلا حاتمی و رئیسیان به حساب می آید. این دو پیش تر در «ایستگاه متروک»، «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» با یکدیگر همکاری کرده بودند.


شانس جایزه
لیلا حاتمی، امیر آقایی و فرهاد اصلانی برای دریافت سیمرغ بازیگری از جشنواره امسال شانس دارند و علیرضا رئیسیان که ساخته هایش در اداوار جشنواره فجر مورد توجه داوران قرار گرفته، از جمله کارگردانانی است که می تواند در جشنواره امسال به کسب سیمرغ امیدوار باشد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی
تدوین: هایده صفی یاری
طراح صحنه و لباس : کامیاب امین عشایری
طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری
مدیر صدابرداری: امیر نوبخت
مشاور رسانه ای: امید عشیری

 

نویسنده و کارگردان: علیرضا رئیسیان
تهیه کننده: علیرضا رئیسیان



نظرات بینندگان