arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۱۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۷

ضرغامی: ۴ اتاق این خانه قدیمی برای ماموریت‌های مستقیم و غیرمستقیم از سوی دفتر رهبری در اختیارم است؛ حله؟!

عزت الله ضرغامی، رییس سابق سازمان صدا و سیما در پاسخ به صحبت های رائفی پور که خواستار شفاف سازی درباره دفاتر ضرغامی و احمدی نژاد از بنیاد مستضعفان شده بود در توئیتر نوشت: «۴ اتاق در طبقه اول این خانه قدیمی در پاستور ، محل کار من است. همه سوراخ سنبه های آن توسط همه جور آدمی شناسائی،تصویر برداری و منتشر شده است! برای ماموریت های مستقیم و غیر مستقیم از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در اختیارم است.حله؟! وجه المصالحه ی اصحاب قدرت نشویم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عزت الله ضرغامی، رییس سابق سازمان صدا و سیما در پاسخ به صحبت های رائفی پور که خواستار شفاف سازی درباره دفاتر ضرغامی و احمدی نژاد از بنیاد مستضعفان شده بود در توئیتر نوشت:

«۴ اتاق در طبقه اول این خانه قدیمی در پاستور ، محل کار من است. همه سوراخ سنبه های آن توسط همه جور آدمی شناسائی،تصویر برداری و منتشر شده است! برای ماموریت های مستقیم و غیر مستقیم از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در اختیارم است.حله؟! وجه المصالحه ی اصحاب قدرت نشویم.

همه آدم هایی که به اینجا می آیند،با خاطره ی خوش می روند. در کنار همه ماموریت ها این دفتر نقش "آداپتور"هم دارد. یعنی یه جورائی بین قرائت رسمی و غیر رسمی در نظام ارتباط برقرار می کند و منشا اقدامات مثبت می شود. یه زمان هایی هم گوش شنوایی برای ظلم هایی است که بتدریج عادی شده است!»

ضرغامی: ۴ اتاق این خانه قدیمی برای ماموریت‌های مستقیم و غیرمستقیم از سوی دفتر رهبری در اختیارم است؛ حله؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
4
خوب مشکلتون با کسر سه میلیون حقوقدان حله ؟!
دیگر ناله نفرین تمام شد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
1
3
اگه راست میگی از داخلش عکس بزار ببینیم راست میگی یا نه مثل اون ویلای لواسان هست یا نه
نظرات بینندگان