arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰

اظهار تاسف آمریکایی ها از بکار نبردن نام خدا در سخنرانی اوباما

سخنراني باراك اوباما به مناسب روز جشن شكرگزاري با انتقاد گروهي از مخالفان رو به رو شد چرا كه وي از بكاربردن نام خداوند در سخنانش امتناع كرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنراني باراك اوباما به مناسب روز جشن شكرگزاري با انتقاد گروهي از مخالفان رو به رو شد چرا كه وي از بكاربردن نام خداوند در سخنانش امتناع كرده بود.

به گزارش ايسنا به نوشته روزنامه ديلي ميل، باراك اوباما، رئيس جمهوري آمريكا تلاش داشت تا با نطق راديويي خود خطاب به سربازان ارتش آمريكا اين جشن ملي را به آنها تبريك بگويد اما كنار گذاشتن نام خداوند از اين سخنراني انتقاد مخالفان را برانگيخت.

وي علاوه بر سربازان و فرماندهان از كشيشان، پيشاهنگان و ميهن پرستان تقدير و تشكر كرد.

اوباما خاطرنشان كرد: از تمام كساني كه در خارج از مرزهاي آمريكا براي دفاع از منافع كشور مبارزه مي كنند، تشكر مي‌كنم. تمام كساني كه شام جشن شكرگزاري را به دور از خانواده‌هاي خود صرف مي‌كنند در ياد و خاطر تمام مردم آمريكا هستند.

وي همچنين اين فستيوال بزرگ را جشن جامعه خواند و در تماس تلفني با 10 تن از مقام‌ها از جمله سران ارتش، نيروي هوايي، گارد ساحلي، تفنگداران دريايي مستقر در عراق و افغانستان اين جشن را به آنان تبريك گفت.

به گزارش شبكه تلويزيوني اي.بي.‌سي، جمهوري خواهان با اعلام اينكه حذف نام خداوند از سخنراني وي اشتباه بزرگي بود گفتند: اقدام اوباما باعث تاسف جامعه آمريكاست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
0
1
اون چیزی که مسلمه اینه که خدا برای اومانیست های دنیای مدرن که هم اکنون در دنیا غالب هستند هیچ معنی و مفهومی نداره چرا که مدعی هستن تمام قوانین و ابعاد زندگی بشر جدیدو با تفکر عقلانی بنا نهاده اند که پایه ی تمدن کنونیه و اون چیزی هم که مونده به غیر از یه سری نماد و تشریفات نیست .
نظرات بینندگان