arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

باد و گردوخاک اسکله مسافری هرمز را به تعطیلی کشاند

بخشدار جزیره هرمز از اسکان ۲۰۰ گردشگر پس از گرد و خاک ناشی از وزش باد و تعطیلی اسکله مسافربری این جزیره، خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باد و گردوخاک اسکله مسافری هرمز را به تعطیلی کشاندبخشدار جزیره هرمز از اسکان ۲۰۰ گردشگر پس از گرد و خاک ناشی از وزش باد و تعطیلی اسکله مسافربری این جزیره، خبر داد.

مجدالدین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اعلام این‌که از بعد از ظهر امروز(جمعه، ۲۸ دی) با وزش باد و ایجاد گرد و خاک و نامساعد شدن هوا، اسکله مسافربری جزیره هرمز تعطیل شد، تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی اداره بندر جزیره هرمز، اما با نامساعد شدن هوا ادامه فعالیت و تردد شناورها منع شد. زیرا سلامتی مسافران و گردشگران در اولویت قرار دارد.

وی گفت: به دنبال تعطیلی اسکله، ۲۰۰ گردشگر که در جزیره هرمز بودند و از چادر بهره می‌بردند، با اتخاذ تصمیمات لازم در مکان‌های ایمن اسکان یافتند و خوشبختانه به دنبال پیش‌بینی‌های لازم برای نامساعد شدن آب‌وهوا نیز، تدابیر لازم در نظر گرفته شده بود و با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان و جزیره هرمز، ۲۰۰ گردشگر در دو مدرسه جزیره هرمز اسکان یافتند و تعدادی از گردشگران نیز در خانه‌های بوم‌گردی اقامت دارند.

حسینی ادامه داد: تمامی مسئولان اداره بندر هرمز در آمادگی کامل هستند تا از ساعت ۶ صبح فردا(شنبه، ۲۹ دی) با صدور اجازه تردد شناورها، مسافران و گردشگران را به مقصد موردنظرشان انتقال دهند.

بخشدار جزیره هرمز همچنین از اطلاع‌رسانی به‌موقع مسئولان اسکله شهید حقانی بندرعباس و اداره بندر هرمز در خصوص به‌وجود آمدن شرایط آب‌وهوایی حاکم از صبح امروز(جمعه)، تقدیر کرد

نظرات بینندگان