arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
نتایج یک پژوهش جالب نشان داد:

کارمندان فیسبوک همچنان به مدیرعاملشان وفادارند / محبوبیت مارک زاکربرگ چندان تغییری نکرده است

 نتایج یک پژوهش جالب نشان داد که تعداد زیادی از کارمندان فیسبوک هنوز به مدیرعامل این شرکت وفادارند. این موضوعی است که پس از مشکلات اخیر این شرکت در نوع خود جالب توجه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نتایج یک پژوهش جالب نشان داد که تعداد زیادی از کارمندان فیسبوک هنوز به مدیرعامل این شرکت وفادارند. این موضوعی است که پس از مشکلات اخیر این شرکت در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، در جریان یک پژوهش داخلی که توسط فیسبوک انجام شده است، اغلب کارمندان فیسبوک می گویند همچنان به این شرکت وابستگی دارند و مدیرعامل بودن مارک زاکربرگ را به هر رد دیگری ترجیح می دهند.  

در نظرسنجی انجام شده توسط برنامه چت کاری بین کارمندان فیسبوک که صدها نفر از کارکنان فیس بوک در آن شرکت کردند مشخص شد که اغلب کارمندان دوست دارند با وجود همه سختی ها باز هم مدیرعاملشان مارک زاکربرگ باشد. به نظر می رسد حلقه فعلی کارمندان فیسبوک را افرادی تشکیل می دهند که وفادار هستند. چرا که اغلب افرادی که نسبت به زاکربرگ وفاداری کافی نداشتند، طی سال 2018 و پس از رسوایی های کمبریج آنالیتیکا از این شرکت جدا شدند.

در نظرسنجی برنامه چت ناشناس در محل کار کارمندان فیسبوک بیش از 800 کاربر را در این مورد پاسخ داده اند که آیا باید زاکربرگ در سمت مدیرعاملی خود باقی بماند یا خیر. از 735 پرسنل فیسبوک که به این پرسش پاسخ دادند، فقط 122 پاسخ "نه" ثبت شده است و بیش از 600 کارمند فیسبوک گفتند که زاکربرگ باید در کارش باقی بماند.

پاسخ دهندگان  در پاسخ به این سوال که آیا  رسوائی مربوط به مدیر عامل شرکت فیسبوک "ارزش"  این شرکت را کاهش داده است، بسیار خوش بینانه پاسخ داده اند چرا که  985 پرسنل فیسبوک پاسخ دادند خیر و تنها 168 نفر گفتند "بله". این نظرسنجی در ماه ژانویه سال جاری انجام شد.

مارک زاکربرگ بارها اعلام کرده است که فیسبوک را ترک نخواهد کرد و در حال حاضر به لطف ساختار سهم فیسبوک، زاکربرگ اکثریت سهام رأی را کنترل می کند و به عنوان مدیر عامل و رئیس این شرکت عمل می کند.

 

 

 

نظرات بینندگان