arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

پیروانی: این بلا را سر شمر هم نیاورید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي پيشين تيم فوتبال نفت آبادان با تاييد خبر جدا شدنش از اين تيم گفت ديگر قصد ندارد به آبادان باز گردد.

به گزارش انتخاب، غلامحسين پيرواني در گفت‌و‌گو با ايسنا، با تاييد خبر جدا شدنش از صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تيم نفت اکنون 17 امتياز کسب کرده است که 10 امتياز آن در خارج از خانه بوده است و اين مساله نشان مي‌دهد که تيم ما در بيرون از خانه بهتر عمل کرده است و دليلش اين است که در آبادان با ما خوش رفتاري نمي‌شود.

وي ادامه داد: بدرفتاري تماشاگران آباداني با تيم نفت تنها مختص به هفته‌هاي اخير نيست، بلکه ما حتي زماني که مس کرمان را شکست داديم، مورد فحاشي قرار گرفتيم و حتي وقتي با تراکتورسازي که استقلال را در تهران شکست داده بود، مساوي کرديم نيز به ما توهين شد.

پيرواني ادامه داد: وقتي ذوب آهن را شکست داديم، انتظار داشتيم در آبادان تشويق‌مان کنند، اما وقتي که برگشتيم ديديم مربي تيم جوانان ما گفته است «پيرواني در قد و قواره تيم نفت نيست و نفت بسيار بزرگ‌تر از اوست». من مي پرسم تيم نفت در ايران چه مقام‌هايي کسب کرده است که مي‌گويند «بزرگ است»؟ البته نفت در آبادان بزرگ است و مردم اين شهر بسيار شريف هستند، اما من مربي فجري بوده‌ام که قهرمان ايران شد و به جام باشگاه‌هاي آسيايي راه پيدا کرد.

سرمربي پيشين تيم فوتبال نفت آبادان در ادامه با بيان اين که مي توانست آنقدر در اين تيم بماند تا اخراجش کنند افزود: من اگر به دنبال پول بودم، مي توانستم آنقدر بمانم تا هيات مديره من را اخراج کند و تمام پولم را بدهد، اما من به دنبال حفظ آبرويم بودم و آن را با ميلياردها تومان عوض نمي‌کنم. البته بايد اين را نيز بگويم که اعضاي هيات مديره باشگاه انسان‌هاي خدا ترس و دوست داشتني هستند که بسيار تلاش کردند بستر لازم را براي کار من فراهم کنند، اما متاسفانه افرادي که به دنبال منافع شخصي بودند، اجازه اين کار را به آن‌ها ندادند.

پيرواني در ادامه با بيان اين که همه تماشاگران آباداني با تيمشان بدرفتاري نکرده‌اند خاطر نشان کرد: آن دسته از تماشاگراني که مردانه ما را تشويق مي‌کردند حسابشان از سايرين جدا است، متاسفانه عده‌اي تماشاگرنما در طول فصل انواع فحاشي و توهين را به من و بازيکنان تيم تحميل کردند و کار را به جايي رساندند که بازيکنان تيم به من مي گفتند نمي‌توانند با اين شرايط بازي کنند. به همين دليل و براي اين که تيم نفت که اکنون در ميانه‌هاي جدول قرار دارد و شرايط بدي ندارد، ضرر نکند با اعضاي هيات مديره جلسه‌اي تشکيل داده‌ايم و به صورت توافقي از اين تيم جدا شدم.

وي در پايان با بيان اين که دوست دارد از آقايان حکمت، خليلي‌نيا و احمدي تشکر کند، احتمال بازگشتش به تيم نفت را صفر عنوان کرد و گفت: اميدوارم تيم نفت در ادامه فصل موفق باشد و همچنين آرزو مي‌کنم بلايي که تماشاگران آبادان بر سر من آوردند، بر سر شمر هم نياورند.
نظرات بینندگان