arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

انتخاب سامانه همراه پلاس ملت به عنوان محصول نوآورانه ایرانی

سومین جشنواره ملی نوآوری محصول در روز ۲۷ دی ماه سال جاری در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی محصول برتر ایرانی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکت های ایران و ایجاد جایگاه ویژه برای محصولات منتخب برگزار شد و در پایان، ۲۷ محصول نوآورانه در گروه های مختلف کالا و خدمات معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامانه همراه پلاس ملت به عنوان محصول نوآورانه ایرانی در گروه خدمات مالی، بانکداری و سرمایه‌گذاری انتخاب شد.

به گزارش انتخاب به نقل از بانک ملت، در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که به همت پژوهشکده سیاستگزاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، سامانه همراه پلاس ملت به عنوان محصول نوآورانه ایرانی در گروه خدمات مالی، بانکداری و سرمایه‌گذاری معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره براساس اطلاعات اولیه ارسالی از سوی شرکت بهسازان ملت و سپس حضور ارزیابان جشنواره در محل این شرکت، بررسی‌های لازم درخصوص راهکار پرداخت کسب و کار در سامانه همراه پلاس ملت انجام شد و براساس جمع‌بندی نهایی واحد ارزیابی جشنواره، لوح‌زرین نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۹۷ به خاطر محصول همراه پلاس ملت به شرکت بهسازان ملت تعلق گرفت.

این گزارش حاکی است، سومین جشنواره ملی نوآوری محصول در روز ۲۷ دی ماه سال جاری در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف با هدف شناسایی محصول برتر ایرانی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکت های ایران و ایجاد جایگاه ویژه برای محصولات منتخب برگزار شد و در پایان، ۲۷ محصول نوآورانه در گروه های مختلف کالا و خدمات معرفی شدند.

در این جشنواره برای ارزیابی محصولات و خدمات نوآور کسب و کارها، از مدلSTAGE- GATEکه از برجسته ترین مدل های توسعه محصولات جدید است استفاده شد که این مدل بر اساس عوامل موفقیت شرکت های معتبر در حوزه نوآوری توسعه پیدا کرده و از سوی موسسات معتبر بین المللی همچون مرکز بهره وری و کیفیت آمریکا(APQC) و انجمن مدیریت و توسعه محصول(PDMA)مورد تایید قرار گرفته است.

بر اساس اعلام دکتر اختیارزاده، رییس کمیته ارزیابی جشنواره، امسال در ۷ صنعت بیش از ۶۱۵ محصول شناسایی شده و پس از غربال اولیه با ۴۱۷ شرکت مکاتبه شده است و پس از آن، کاربرگ های خوداظهاری تعیین شده به شرکت ها ارسال شده است.

به گفته وی، از بین ۱۲۳ کاربرگ ارسالی به دبیرخانه، ۳۲ محصول برای ارزیابی حضوری انتخاب و با غربالگری های سختگیرانه، ۲۷ شرکت موفق به دریافت لوح و گواهینامه شدند.

انتخاب سامانه همراه پلاس ملت به عنوان محصول نوآورانه ایرانی

انتخاب سامانه همراه پلاس ملت به عنوان محصول نوآورانه ایرانی

نظرات بینندگان