arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

راه‌اندازی «ایندیپندنت عربی»؛ روزنامه جدید سعودی

شرکت تحقیقات و بازاریابی عربستان سعودی اعلام کرد که بخش عربی روزنامه الکترونیکی «ایندیپندنت» انگلیس راه‌اندازی شده است.سردبیر ایندیپندنت عربی لحظاتی پیش اعلام کرد که در شماره جدید خود گفت‌وگوی تفصیلی با بندر بن سلطان،رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی را منتشر خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت تحقیقات و بازاریابی عربستان سعودی اعلام کرد که بخش عربی روزنامه الکترونیکی «ایندیپندنت» انگلیس راه‌اندازی شده است.

به گزارش فارس، «گروه تحقیقات و بازاریابی سعودی» پنجشنبه (چهارم بهمن) از راه‌اندازی بخش عربی روزنامه الکترونیکی «ایندیپندنت» انگلیس خبر داد.

این شرکت سعودی اعلام کرد که در راستای تحقق طرح خود در راه‌اندازی‌ سایت‌های این روزنامه به زبان‌های غیر انگلیسی، بخش عربی را نیز به آن اضافه کرد.

به گزارش شبکه العربیه، شرکت تحقیقات و بازاریابی سعودی گفته است که «عضوان الاحمری»، روزنامه‌نگار معروف را به عنوان سردبیر ایندیپندنت عربی معرفی کرده است و به زودی روزنامه‌نگاران معروف دیگری به بخش عربی این روزنامه ملحق خواهند شد.

راه‌اندازی «ایندیپندنت عربی»؛ روزنامه جدید سعودی

عَضــوان الأحمــری

سردبیر ایندیپندنت عربی لحظاتی پیش اعلام کرد که در شماره جدید خود گفت‌وگوی تفصیلی با بندر بن سلطان،رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی را منتشر خواهد کرد.

شرکت تحقیقات و بازاریابی سعودی اواسط سال میلادی اعلام کرد که با روزنامه الکترونیکی ایندیپندنت انگلیس به توافق رسیده است که محتوا و مطالب تولیدی این روزنامه را به چهار زبان، ترکی، اردو، فارسی و عربی ترجمه و منتشر شود که تابستان امسال بخش فارسی این پروژه راه‌اندازی شد.

«گروه تحقیقات و بازاریابی سعودی»، بزرگترین شرکت رسانه‌ای در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود و کنترل برخی از رسانه‌های حامی رژیم آل‌سعود را در اختیار دارد.

این شرکت در حال حاضر مالکیت ۱۵ روزنامه، هفته‌نامه، ماه‌نامه و مجله اعم از «الشرق‌الاوسط، عرب‌نیوز، المجله، اردونیوز، الرجل و الاقتصادیه» را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان