arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

هشدار به مشتریان بازار سیاه بلیت «فجر»/ شاید نتوانید فیلم ببینید

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: مردم از تهیه بلیت خارج از گیشه یا بازار سیاه به چند دلیل خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: مردم از تهیه بلیت خارج از گیشه یا بازار سیاه به چند دلیل خودداری کنند.

 به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره تهیه بلیت‌ها، سانس‌های فوق العاده و آماده سازی سینماها برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر بیان کرد: همان‌طور که از اسم بازار سیاه مشخص است، بنابراین قیمت بلیت‌ها نیز غیرطبیعی است. از طرفی ممکن است بلیت‌ها تقلبی باشد و افراد نتوانند از آن‌ها استفاده کنند و فیلم‌های مورد نظرشان را ببینند به همین دلیل تایید و تاکید می‌کنیم که بلیت‌ها را از طریق سانس‌های فوق‌العاده یا گیشه‌ها تهیه کنند.

وی با بیان اینکه از قبل اعلام کرده‌ایم، مخاطبان فیلم بلیت‌ها را پیش‌خرید کنند تا مشکلی به وجود نیاید، افزود: شاید در برخی سانس‌ها و سینماها که طرفداران بیشتری دارند بلیت‌ها در حد صفر باشد به همین دلیل برای افرادی که نمی‌توانند در ساعت و سینمایی که دوست دارند فیلم موردعلاقه‌شان را ببینند عذرخواهی و تاکید می‌کنم قبل از آنکه برای تماشای فیلمی به سینما مراجعه کنند از طریق سایت جشنواره این موضوع را بررسی و با توجه به سانس‌های فوق العاده بلیت تهیه کنند.

مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: طبیعی است که بسیاری از سینماداران علاقه دارند در جشن سینمای ایران حضور داشته باشند و در ایام دهه فجر شریک شوند و طبیعی است که ما نیز باید بهترین و با کیفیت‌ترین سینماها را برای این رویداد انتخاب کنیم. گرچه اکثر سینماهای ما این کیفیت را دارند اما با توجه به پراکندگی جغرافیایی سینماها، بهترین آنها را انتخاب کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم و مخاطبان فیلم داشته باشیم.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان