arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

پوتين: به پيروزي در انتخابات رياست جمهوري روسيه مطمئنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ولاديمير پوتين پس از اعلام حضور در انتخابات آتي رياست جمهوري روسيه اعلام كرد، نسبت به پيروزي خود در اين انتخابات و ارتقاء آينده سياسي روسيه "مطمئن" است.

ديميتري مدودف، رئيس جمهوري روسيه درماه سپتامبر اعلام كرد كه راه را براي شركت ولاديمير پوتين، نخست وزير اين كشور در انتخابات رياست جمهوري 2012 هموار مي‌كند و در صورت پيروزي پوتين، سمت نخست وزيري را عهده دار خواهد شد.

در حالي كه يك هفته ديگر به برگزاري انتخابات پارلماني روسيه در تاريخ چهارم دسامبر زمان باقيمانده، حزب حاكم "روسيه متحد" نسبت به پيروزي در اين انتخابات ابراز اطمينان كرد.

ولاديمير پوتين پس از اعلام نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري 2012 اعلام داشت: من از رئيس جمهور ديميتري مدودف و كنگره حزب روسيه متحد به خاطر نامزد كردن من و درخواست از من براي شركت در انتخابات رياست جمهوري فدراسيون روسيه تشكر مي‌كنم.

كنگره حزب روسيه متحد نيز ولاديمير پوتين را به عنوان نامزد اين حزب در انتخابات رياست جمهوري معرفي كرده است. پوتين نزديك به يك دهه است كه قدرت را در روسيه در دست دارد.

وي در سال 2008 سمت رياست جمهوري را به ديميتري مدودف واگذار كرد و خود نخست وزير روسيه شد.

مدودف در سخنراني خود درخصوص ولاديمير پوتين اظهار داشت: در روسيه شخصي موفق‌تر، با تجربه‌تر و سياستمداري محبوب‌تر از ولاديمير پوتين وجود ندارد.

وي اظهار داشت: ما آينده سياسي خود را تعيين كرده‌ايم نه تنها براي دوره‌اي كوتاه بلكه براي دوره‌اي بلند.
نظرات بینندگان