arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

فیروز كریمی: تا حالا دو تا خبرنگار خفه کردم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیروز كریمی كه علیرغم باخت مقابل استقلال، شوخ طبع شده بود در پاسخ به سوال گزارشگر برنامه 90 مبنی بر اینكه مقرر بود مقابل ستاره های تیم حریف «ماه» رو كنید، ولی در زمین ماهی مشاهده نشد گفت: امروز همه تیم ما «ماه» بود، ولی ماه ها كچل شده و عملا كم نور شده بودند.

گزارشگر برنامه 90 از او پرسید: یك گروه كارگردانی مشغول تهیه فیلم زندگی شما به نام «آقای خاص» هستند، در اسپانیا به خوزه مورینیو، این لقب را داده اند و فكر نمی كنید این واژه كپی برداری باشد؟ كریمی در پاسخ گفت: زمانی كه آقای مورینیو در دبستان مشغول كسب علم بود، و حتی آقای عام هم نبود، من آقای خاص بودم و او این لقب را از من كپی كرده است.

گزارشگر برنامه 90 كه دست بردار نبود در ادامه از كریمی خواست به بینندگان تلویزیون بگوید كه او پیشكسوت تر است یا مظلومی؟ كه آقا فیروز گفت: البته از لحاظ كمالات، پرویز مظلومی از من سر تر است، ولی از لحاظ سن، پرویز مظلومی جای پدربزرگ ام است، و زمانی كه من حتی آقای عام هم بودم، پرویز خان آقای خاص بود.

كریمی كه به دلیل ضیق وقت از سوالات محمدرضا راستگو گزارشگر برنامه 90 به ستوه آمده آمده بود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه با توجه به شرایط سنی، به صلاحتان نیست كه اینقدر كنار زمین جنب و جوش می كنید، گفت: سعی می كنم روزی 2 تا 5 كیلومتر بدوم و آمادگی بدنی خود را حفظ كنم، به همین دلیل دستها و پاهای خود را آماده نگه داشته ام و تاكنون نیز توانسته ام دو خبرنگار را كه سوالهای حاشیه ای می پرسیدند خفه كنم. حال نیز همین حالت درونم بوجود آمده است كه اگر سوال دیگری بپرسی…..
نظرات بینندگان