arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

ایران از ادعاهای خصمانه عربستان "تعجب" کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان ادعاهای وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست وزرای خارجه شورای همكاری خلیج فارس را تعجب برانگیز خواند.

به گزارش انتخاب به نقل از اداره كل اخبار و اطلاعات وزارت امور خارجه، ' رامین مهمان پرست' در پاسخ به سوالی درباره اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان گفت: انتظار داریم كه مقامات سعودی به جای اتهام زنی به دیگران، نسبت به اصلاح رویكردها و سیاست عملی خود در قبال جمهوری اسلامی ایران و كشورهای منطقه مبادرت ورزند.

مهمان پرست با ابراز تاسف از طرح اتهام واهی مداخله ایران در امور داخلی برخی كشورهای منطقه ،خواستار پاسخگویی آنها به مطالبات مشروع مردم خود شد و دامن زدن به اختلافات بین كشورها را به نفع دشمنان منافع منطقه عنوان كرد.

وی با اشاره به مسالمت آمیز بودن فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران افزود : همواره تاكید كرده ایم كه همه كشورها باید در جهت خلع سلاح جهانی همكاری و مشاركت جدی نمایند و طرح ادعاهایی مبنی بر نگرانی از فعالیت صلح آمیز هسته ای كشورمان از سوی محافل غربی و صهیونیستی در جهت فرافكنی و فرار به جلوی آنها از داشتن كلاهكهای هسته ای و تهدید امنیت منطقه و جهان است .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
1
تورا به خدابه این کشورهای عربی کم باج بدهید.اینها خیلی پر رو می شوند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
1
فقط تعجب !
نظرات بینندگان