arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

۵ بازیکن تعیین کننده در دیدار ایران و ژاپن از نظر فاکس اسپورت

تیم ملی فوتبال ایران امروز دوشنبه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف ژاپن می‌رود. علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، اشکان دژاگه، یویا اوساکو و ریتسو دوان پنج بازیکنی هستند که می‌توانند نقش کلیدی در دیدار ایران و ژاپن داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، اشکان دژاگه، یویا اوساکو و ریتسو دوان پنج بازیکنی هستند که می‌توانند نقش کلیدی در دیدار ایران و ژاپن داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (دوشنبه) در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف ژاپن می‌رود. فاکس اسپورت آسیا به همین منظور به پنج بازیکن کلیدی که می‌توانند در نتیجه این دیدار تعیین کننده باشند پرداخت.

علیرضا بیرانوند (ایران)

نقش دروازه‌بان در چنین سطحی اهمیت زیادی دارد. در رابطه با بیرانوند می‌توان گفت که دروازه‌بان ایرانی تاکنون در این تورنمنت گلی دریافت نکرده است.

فرم مناسب او و توانایی‌اش در پرتاب دست می‌تواند نقش مهمی در جریان بازی داشته باشد. او در این تورنمنت توانست یک پنالتی را مهار کند و به همین خاطر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. اگر بیرانوند در نتیجه بازی امروز تأثیر مستقیم بگذارد کسی نباید شگفت زده شود.

ریتسو دوان (ژاپن)

دوان، با گلی که به ثمر رساند توانست ژاپن را راهی نیمه نهایی کند. او در میانه میدان بازیکن توانمندی است و به خوبی می‌تواند راه را برای هم تیمی‌هایش باز کند. به همین خاطر در دیدار امروز نقشی تعیین کننده برای سامورایی‌های آبی که به دنبال گلزنی هستند، خواهد داشت. دوان پنالتی زن اول تیمش است. او توانست از همین طریق دروازه ویتنام را باز کند و باعث پیروزی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی شود.

اشکان دژاگه (ایران)

تیم ملی ایران در دیدار امروز نمی‌تواند از حضور مهدی طارمی به علت محرومیت بهره ببرد به همین خاطر شروع حمله از میانه میدان اهمیت زیادی خواهد داشت. اشکان دژاگه که با تجربه است، بهترین گزینه برای شروع این حملات است. هافبک ایرانی تاکنون تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشته است و می‌تواند در غیاب طارمی نقش پر رنگی برای تیمش داشته باشد. او می‌تواند با پاس‌های خوب خود سردار آزمون را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد.

یویا اوساکو (ژاپن)

بازگشت اوساکو می‌تواند برای ژاپن تعیین کننده باشد. او به علت مصدومیت تنها در بازی نخست حضور داشت با این حال توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

اوساکو در دیدار برابر ویتنام بر نیمکت نشسته بود اما امروز قطعاً در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و می‌تواند نقش کلیدی در این دیدار داشته باشد. قدرت و توانایی‌اش در ضربات نهایی فوق‌العاده است و می‌تواند در این بازی نیز تعیین کننده باشد.

سردار آزمون (ایران)

تیم ملی فوتبال ایران تنها در خط دفاعی قدرتمند نیست. نباید قدرت و سرعت سردار آزمون در خط حمله را فراموش کرد. مهاجم ایرانی که به دنبال گلزنی برای تیمش است در مرکز توجه خواهد بود. انگیزه آزمون برای گلزنی بالا است. مهاجم ایرانی برابر تومیاسو و یوشیدا کار سختی خواهد داشت اما او می‌داند چگونه از مدافعان حریف عبور کند و از چالش جدیدش لذت خواهد برد.

نظرات بینندگان