پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شركت ارتباطات زيرساخت از ابتداي آذرماه سال جاري براي خدمات اينترنت، VPN/MPLS و اينترانت، تفاهمنامه سطح خدمات (SLA) ارايه ميدهد.
به گزارش انتخاب، حسن شاهي - معاون بهرهبرداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت - با اعلام اين مطلب اظهار كرد: اين شركت بر اساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، خدمات ياد شده را در چهار سطح الماس با ضريب دسترسي 9/99 درصد، سطح طلا با ضريب دسترسي 5/99 درصد، سطح نقره با ضريب دسترسي 99 درصد و سطح برنز با ضريب دسترسي 98 درصد به مشتريانش را واگذار ميكند.
وي افزود: در صورتي كه مشتريان شركت ارتباطات زيرساخت هيچ موافقتنامه سطح خدماتي از زيرساخت درخواست نكنند، از سطح خدمات برنز بهرهمند ميشوند.
شاهي گفت: علاوه بر اين شركت ارتباطات زيرساخت بهمنظور پاسخگويي به مشتريانش به ايجاد مركز پاسخگويي شبانهروزي اقدام ميكند تا بهصورت تمام وقت پاسخگوي مسايل و مشكلات مشتريان زيرساخت باشند.