arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

خبری خوش برای آیفونی های گیم باز / اپل روی سرویس اشتراکی بازی کار می کند

گزارش شده که اپل  روی یک سرویس اشتراکی بازی کار می کند که می تواند مانند سرویس نتفلیکس برای بازی باشد. این موضوع خبری خوش برای کاربران اپل است که به بازی کردن علاقه مندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گزارش شده که اپل  روی یک سرویس اشتراکی بازی کار می کند که می تواند مانند سرویس نتفلیکس برای بازی باشد. این موضوع خبری خوش برای کاربران اپل است که به بازی کردن علاقه مندند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل در حال گفتگو با توسعه دهندگان بازی برای ایجاد یک بسته بندی اشتراک گذاری بازی است. این اشتراک ها به عنوان یک منطقه رشد کلیدی برای اپل محسوب می شود تا از بحران فروش پایین گوشی های خود فاصله بگیرد.

براساس گفته های برخی منابع آگاه،اپل با توسعه دهندگان بازی به گفتگو درباره ایجاد یک سرویس اشتراکی می پردازد که میتواند مجموعه ای از بازیها را با هم ترکیب کند.

البته این گزارشها دارای جزئیات زیادی نیست و مشخص نمی کند که برای مثال این سرویس ها شامل چند بازی می شوند یا چه میزان هزینه را طلب می کنند اما آن چه مشخص است، علاقه شدید اپل به اقدام به عنوان ناشر برای عناوین خاص بازی است. این به این معنی است که هزینه های توزیع و بازاریابی برای بازی های خاص کاهش می یابد.

اپل به عنوان یکی از موتورهای رشد مالی  جدید خود، اشتراک بازی ها را مورد تاکید قرار داده است. تخفیف 15 تا 30 درصدی اشتراک اپل به عنوان یکی از بزرگترین نقاط رشد شرکت به حساب می آید، چرا که شرکت به جای فروش سخت افزارها ، تأکید بیشتری بر فروش خدمات تکراری دارد.

اپل اعلام کرده که در سال گذشته تقریبا 40 میلیارد دلار درآمد  از طریق رزرو خدمات کسب کرده است و قصد دارد تا سال 2020 این رقم را به 50 میلیارد دلار برساند.

بازی ها اغلب در حدود 70٪ از هزینه های فروشگاه اپل را تشکیل می دهند و بسیاری از کاربران پس از تنها یکبار بازی معتاد استفاده مداوم از آنها می شوند.

اپل تنها غول تکنولوژیکی نیست که روی سرویس اشتراکی بازی  متمرکز می شود، درواقع مایکروسافت، آمازون، ورایزون، گوگل و سونی همگی دارای اشتراک بازی های مختلف هستند. افزون بر این شایعه شده که اپل روی اشتراک گذاری برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی نیز کار می کند.

نظرات بینندگان