arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷

چرا از ترمووود استفاده کنیم؟

در صورتی که از رنگ یا روغن برای پوشش نهایی چوب ترمو استفاده نکنیم هیچ گونه مشکلی برای این چوب پیش نخواهد آمد و در طول عمر و دوام آن تغییری ایجاد نخواهد شد. تنها زمانی که در مقابل هوا و نور خورشید قرار می گیرد رنگ آن به طوسی نقره ای، بسیار مشابه به رنگ چوب سدار یا لارچ تغییر خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به موجب حرارت بسیار بالایی که پروسه ی ترمووود بر چوب اعمال می کند، مواد مغذی موجود در چوب کاملا از بین می رود بنابراین برای حشرات، قارچ ها و دیگر موجودات زنده به عنوان ماده خوراکی شناخته نمی شود و در نتیجه مقاومت و دوام آن به طور چشمگیری افزایش می یابد.

چرا از ترمووود استفاده کنیم؟

فرآوری اصلاح حرارتی چوب برخوردار از شیوه های مختلف می باشد که یکی از آنها با نام ترمووود شناخته شده است. این فرآوری دوستدار محیط زیست و جایگزین چوب های اشباع شده است. از مزیت های خاص و ویژه ی ترمووود در نما دوام و ماندگاری بالای آن می باشد. نما بخشی از ساختمان می باشد که در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید قرار دارد بنابراین دوام و استحکام متریالی که در این بخش از ساختمان به کار می رود از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا از ترمووود استفاده کنیم؟

مزایای ترمووود

زیبایی و طبیعی بودن ترمووود نیز از دیگر مزایای آن می باشد که جذابیت ساختمان را دو چندان می نماید. کارشناسان و متخصصین در این زمینه براین باورند که فرآوری اصلاح حرارتی چوب بهترین گزینه برای بهبود خواص چوب می باشد. در این پروسه بدون نیاز به مواد شیمیایی، چوب و خواص آن اصلاح می شود و مناسب برای استفاده در مصارف گوناگون می گردد. چوب به کار رفته برای تولید ترموود، از جنگل های پایدار تامین می شود به همین دلیل این محصول دوستدار محیط زیست می باشد. با توجه به عدم استفاده از مواد شیمیایی در فرآوری چوب ترمو، برای سلامتی انسان مضر نمی باشد و طبیعی بودن صد در صدی آن منجر به محبوبیت آن شده است. چوب اصلاح شده با حرارت سالها بدون هیچ مشکلی دوام خواهد آورد و استفاده از رنگ و روغن امری الزامی نیست بلکه سلیقه ای می باشد.

بنابراین می توان بدون استفاده از رنگ یا روغن به عنوان پوشش نهایی، از چوب حرارت دیده در کاربردهای مختلف استفاده نمود. در صورتی که از رنگ یا روغن برای پوشش نهایی چوب ترمو استفاده نکنیم هیچ گونه مشکلی برای این چوب پیش نخواهد آمد و در طول عمر و دوام آن تغییری ایجاد نخواهد شد. تنها زمانی که در مقابل هوا و نور خورشید قرار می گیرد رنگ آن به طوسی نقره ای، بسیار مشابه به رنگ چوب سدار یا لارچ تغییر خواهد یافت.

چرا از ترمووود استفاده کنیم؟

کاربرد های ترمووود

کاربرد معمول چوب حرارت دیده در پنل های مورد کاربرد در فضای باز، دکینگ، در، پنجره، فنس ها و مبلمان فضای باز، مبلمان شهری است. همچنین رنگ قهوه ای طلایی چوب ترمو منجر شده است که مبدل به چوبی پر طرفدار و محبوب در کاربردهای داخلی از قبیل مبلمان فضای داخلی، کفپوش و پنل های سازه ای گردد.

شرکت پارس آرای کوهستان با عرضه ترمووودهای مرغوب به تولید مبلمان شهری با کیفیت و متنوع پرداخته است تولید نیمکت چوبی، سطل زباله و پایه روشنایی با ترمووود می تواند علاوه بر زیبایی فضاهای شهری به طول عمر و دوام محصول نیز کمک شایانی نماید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات این شرکت با شماره های 7-22631405-021 تماس حاصل نمایید.

 

نظرات بینندگان