arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷

عکس/ گاف پادشاه اسپانیا در زمان ورود به بغداد

گرچه سفر فیلیپ ششم، پادشاه اسپانیا به بغداد اولین سفر یک پادشاه اسپانیا طی ۴۰ سال گذشته به عراق محسوب می‌شود اما گاف او هنگام ورود به این کشور سفرش را تحت‌الشعاع خود قرار داد. هواپیمای سلطنتی حامل پادشاه اسپانیا بعد از نشستن در باند فرودگاه بغداد، پرچم عراق مربوط به دوره صدام حسین را از پنجره کابین خلبان آن برافراشت که به شدت در رسانه‌های عراقی بازتاب پیدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عکس/ گاف پادشاه اسپانیا در زمان ورود به بغداد

گرچه سفر فیلیپ ششم، پادشاه اسپانیا به بغداد اولین سفر یک پادشاه اسپانیا طی ۴۰ سال گذشته به عراق محسوب می‌شود اما گاف او هنگام ورود به این کشور سفرش را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

هواپیمای سلطنتی حامل پادشاه اسپانیا بعد از نشستن در باند فرودگاه بغداد، پرچم عراق مربوط به دوره صدام حسین را از پنجره کابین خلبان آن برافراشت که به شدت در رسانه‌های عراقی بازتاب پیدا کرد.

سفارت اسپانیا در بغداد ضمن عذرخواهی از این اشتباه، آن را اشتباه خلبان توصیف و تاکید کرد در زمان بازگشت پادشاه که عصر امروز انجام شد، پرچم جمهوری عراق برافراشته شد.

گفتنی است، پادشاه اسپانیا در سفری چندساعته به بغداد با مسئولین عالیرتبه عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

برهم صالح بعد از دیدار با فیلیپ ششم اعلام کرد گفت‌وگوی داغی با میهمانش در رابطه با باشگاه‌های رئال‌مادرید و بارسلونا داشت.

عکس/ گاف پادشاه اسپانیا در زمان ورود به بغداد

منبع: اعتماد آنلاین

نظرات بینندگان