arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

عمل موفقیت امیز بازیگر جوان تئاتر و سينما

مجيد بهرامي بازيگر جوان تئاتر و سينما كه براي درمان بيماري سرطان به كشور آلمان اعزام شده بود‌، عمل موفقيت‌آميز پيوند مغز استخوان را پشت سر گذاشت و بزودي مراحل بعدي درمان خود را سپري خواهد كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مجيد بهرامي بازيگر جوان تئاتر و سينما كه براي درمان بيماري سرطان به كشور آلمان اعزام شده بود‌، عمل موفقيت‌آميز پيوند مغز استخوان را پشت سر گذاشت و بزودي مراحل بعدي درمان خود را سپري خواهد كرد.

رضا ثروتي يكي از دوستان مجيد بهرامي‌ با اعلام اين خبر به خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت:‌ خوشبختانه مجيد بعد از پشت سرگذاشتن دوره‌هاي متعدد شيمي درماني و پرتو درماني به مرحله پيوند مغز استخوان رسيد و اين عمل را انجام داد كه در اين مرحله نتيجه‌ي بسيار رضايت‌بخشي داشته است.

وي ادامه داد: حالا اميدواريم با باور سلامتي مجيد در ذهن همه ما و خودش كه خدا تاكنون به او لطف داشته و دارد، اين روند همچنان ادامه پيدا كند.

اين كارگردان تئاتر يادآور شد:‌ سه سال بود مجيد منتظر چنين عملي بود كه شرايط آن فراهم نمي‌شد و خوشبختانه بعد از سه سال اين انتظار به پايان رسيد و حالا بايد يك ماه ديگر صبر كنيم تا اين پيوند خودش را با بدن او تطبيق بدهد.

او درباره وضعيت فعلي مجيد بهرامي توضيح داد:‌ در حال حاضر به دليل داروهاي بسيار زيادي كه استفاده كرده پلاكت‌هاي خونش بسيار پايين است و چندين روز طول مي‌كشد تا به حالت طبيعي در بيايد. البته اين روند كاملا عادي و طبيعي است، حالا مجيد بيش از همه چيز نيازمند دعا است تا سلامتي‌ كاملش را بدست آورد.

رضا ثروتي درباره زمان بازگشت مجيد بهرامي به ايران توضيح داد:‌ مجيد يك ماه ديگر مرخص مي‌شود و پس از آن هم به مدت يك ماه ديگر بايد درخانه‌اي نزديك بيمارستاني در آلمان سكونت داشته باشد تا چكاپ هر روزه انجام دهد. پس از آن اگر شرايط فراهم باشد مي‌تواند براي ادامه درمانش به ايران منتقل شود و ادامه پروسه درمان را در داخل كشور به سرانجام برساند.

اين كارگردان جوان تئاتر كه در نمايش «عجايب المخلوقات» با مجيد بهرامي همكاري كرده بود‌ با ابراز خرسندي از نتيجه مثبت عمل اين بازيگر جوان ادامه داد: هميشه با خودم مي‌گفتم اين بيماري در چنين سطحي اگر قرار باشد بازگشت و شفايي داشته باشد متعلق به مجيد بهرامي است‌؛ مردي كه هرگز خنده از روي لبش نمي‌رود و هميشه در حال جنب و جوش است.

كارگردان نمايش«مكبث» ابراز خرسندي كرد: حالا از طرف خودش به تمامي جامعه هنري ايران سلامتي او را‌، اين اتفاق بزرگ را تبريك مي‌گويم؛ رويدادي بي‌سابقه كه اين چنين بخش دولتي‌، مردمي و هنرمندان را براي درمان اين بازيگر عزيز همسو و يك جهت كرد.

او در بخش ديگري از اين گفتگو با تاكيد بر ضرورت شكل‌گيري بنياد حمايت از هنرمندان سرطاني و بيماري‌هاي خاص خاطرنشان كرد: ما در اين پروسه‌اي كه تجربه كرديم‌، ضرورت تشكيل بنياد‌، نهاد يا تشكيلاتي براي حمايت از هنرمندان سرطاني يا بيماران خاص را الزامي ديديم تا از راه تشكيل اين نهاد رسمي، از وقفه‌هاي بوروكراسي اداري كه جان هنرمندان را به خطر مي‌ ا‌ندازد پيشگيري كنيم.

رضا ثروتي در پايان به ايسنا گفت:اميدواريم با تشكيل اين نهاد اين جريان از اين پس به شكل سازمان يافته‌تر و رسمي‌تري براي هنرمنداني كه جانشان را براي جايگاه مقام انسان به خطر مي‌اندازند‌، ادامه پيدا كند.
نظرات بینندگان