arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰

استقلال با گل به خودی،حریف پرسپولیس شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار استقلال و سایپا مهر کرج در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 400 تماشاگر برگزار شد. در پایان ۹۰ دقیقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا استقلال برابر حریف دسته دومی خود بدون گل متوقف و کار به وقت اضافه کشیده شود.

به گزارش «تابناک»، در دقیقه ۱۰۵ علی احمدی بازیکن سایپا مهر به اشتباه دروازه‌ تیم خودی را باز کرد تا استقلال با این گل به خودی به مرحله یک چهارم نهایی برسد و حریف پرسپولیس شود. به این ترتیب دربی ۷۳ پایتخت در جام جذفی برگزار می‌شود. 
سایپا مهر کرج در لیگ دسته دوم حضور دارد و در مرحله قبل جام حذفی راه آهن را شکست داده بود. بازیکنان این تیم بازی قابل قبولی برابر صدرنشین لیگ برتر  ارایه کردند. 
یدالله جهانبازی داور مسابقه به جاسم کرار و محسن یوسفی از استقلال و محسن فتحی و رحمان اسفندیاری و روح الله نعمتی از سایپا مهر کرج کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۱۱۳ روح الله نعمتی از سایپا مهر کرج با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، محسن یوسفی( از دقیقه ۱۰۵ اسماعیل شریفات)، جاسم کرار، فریدون زندی( از دقیقه ۶۷ مجتبی جباری)، آرش برهانی و میلاد میداودی( از دقیقه ۶۵ فرهاد مجیدی) سرمربی: پرویز مظلومی
ترکیب سایپامهر کرج: حمید رضا لطف‌الله نژاد، رحمان اسفندیاری، رضا کریمی( از دقیقه ۵۸ رامتین سلیمان‌نژاد)، وحید افرا، محسن فتحی، بابل نوری( از دقیقه ۶۲ رسول ناصربخت)، امیر طاهری‌نیا( از دقیقه ۱۰۲ مهدی ترکمان)، رضا احمدی، ابراهیم کوه افکن، وحید براتی، سید روح‌الله نعمتی سرمربی: محمد ربیعی
نتایج سه بازی دیگر امروز
در سه بازي روز دوم مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي فوتبال، مس كرمان، فجر سپاسي شيراز را شكست داد، شاهين بوشهر از سد ابومسلم مشهد گذشت و فولاد برابر نفت آبادان به برتري رسيد. در آخرين ديدار اين مرحله نيز از ساعت 16 و 15 دقيقه دو تيم استقلال تهران و سايپا مهر كرج به مصاف يكديگر رفته‌اند.
* مس كرمان 3 - فجر سپاسي صفر
در رقابت هاي امروز تيم‌هاي فوتبال مس كرمان و فجرسپاسي شيراز از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي فوتبال در كرمان به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار در پايان با نتيجه‌ سه بر صفر به سود مس به پايان رسيد. گل‌هاي مس كرمان را در اين ديدار ميلاد فخرالديني در دقيقه 19 و قاسم دهنوي در دقايق 25 و 60 به ثمر رساندند. 
همچنين قاسم دهنوي و احمد حسن زاده هر دو از مس كرمان با كارت زرد داور جريمه شدند. به اين ترتيب، تيم فوتبال مس كرمان بايد در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف صباي قم برود؛ صبا يكشنبه موفق شده بود ديگر نماينده كرمان يعني مس سرچشمه را در ضربات پنالتي شكست دهد. 
* ابومسلم صفر - شاهين بوشهر يك
همچنين در يكي ديگر از ديدارهاي مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي كه از ساعت 14 امروز (دوشنبه) آغاز شد، شاهين بوشهر در مشهد به مصاف ابومسلم رفت كه در پايان موفق شد با يك گل حريف خود را شكست دهد و به مرحله يك چهارم نهايي صعود كند.
تك گل شاهين را در اين بازي مهدي نوري در دقيقه 43 به ثمر رساند. همچنين عباس پورخسرواني، مهدي كياني و مرتضي عزيز محمدي از شاهين و محسن آذرپاد از ابومسلم اخطاري‌هاي اين بازي بودند.
* نفت آبادان صفر - فولاد 2
شاگردان مجيد جلالي در اين ديدار كه بسيار پربرخورد بود كه وجود 8 بازيكن اخطاري در اين بازي ميزان برخوردها را نشان مي‌دهد موفق شدند با دو گل امين متوسل‌زاده در دقيقه 12 و آرش افشين در دقيقه 93، نفت آبادان را از پيش رو بردارند و به مرحله بعد اين جام صعود كنند.
در اين ديدار بختيار رحماني، حكيم نصاري و عبدالله كرمي از فولاد و والري آلكسانيان، سجاد مشكل‌پور، حسين بغلاني، فونيكه‌سي و مصطفي صدري از نفت آبادان با كارت زرد داور روبه‌رو شدند.
فولاد با اين پيروزي بايد در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي به مصاف شهرداري ياسوج برود؛ ياسوجي‌ها يكشنبه، سياه‌جامگان مشهد را با حساب 2 بر يك شكست داده بودند.
گفتنی ست روز گذشته چهار بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و در پایان، تیم‌های پرسپوليس، صبای قم، داماش و شهرداري ياسوج با بردی مقابل حریفان به مرحله يك چهارم نهايي راه یافتند. در مهمترین بازی دیروز، تيم فوتبال پرسپوليس تهران با پيروزي سه بر دو، برابر ذوب‌آهن در اصفهان، موفق شد به عنوان نخستين تيم به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي فوتبال راه یابد؛


نمودار جام حذفی


يک هشتم نهايي
يک چهارم نهايي
نیمه نهایی
فینال

              

دوشنبه 7 آذر 1390ساعت۱۴:۳۰  
  
  


صنعت نفت آبادان0

 

فولاد خوزستان2 

فولاد خوزستان

یکشنبه 6 آذر 1390ساعت 14

 شهرداری یاسوج
 

سیاه جامگان1


 

شهرداری یاسوج2 




یکشنبه 6 آذر 1390ساعت 14:30


 

 

ذوب آهن2

 

پرسپولیس3 

پرسپولیس

دوشنبه 7 آذر 1390ساعت 16:15

 استقلال تهران
 

استقلال تهران1


 

سایپامهر کرج0 




یکشنبه 6 آذر 1390ساعت 14:30

  

ماشین سازی تبریز1


 

داماش گیلان2 

داماش گیلان

دوشنبه 7 آذر 1390ساعت ۱۴

 شاهین بوشهر
 

ابومسلم0


 

شاهین بوشهر1 

 

دوشنبه 7 آذر 1390ساعت ۱۴

  
 

مس کرمان3

 
 

فجر سپاسی0 

صبای قم

یکشنبه 6 آذر 1390ساعت 14

 مس کرمان
 

مس سرچشمه4


 

صبای قم5 
نظرات بینندگان