arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

امیراحمدی:اصلاح طلبان من را دیوانه می­دانستند/آنها دارند چوب اشتباهات خودشان را می خورند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کیهان نوشت:

 هوشنگ امیراحمدی می گوید اصلاح طلبان او را قبلا دیوانه می خواندند اما اگر می خواهند به دموکراسی برسند باید از سازش در برابر آمریکا حمایت کنند.

این دلال فرصت طلب و خرده پا در گفت وگو با پایگاه اینترنتی «مردمک» گفت: جمهوری اسلامی باید از جانب اپوزیسیون برای قدم گذاشتن در راه مذاکره و رابطه با آمریکا تحت فشار قرار گیرد.

وی درباره اصلاح طلبان و فعالان فتنه سبز گفت: اصلاح طلبان دارند چوب اشتباهات خودشان را می خورند. وقتی که من فعالیت در حوزه ایران و آمریکا را شروع کردم و قصد داشتم این رابطه درست بشود همین نیروها بزرگترین دشمن من بودند و فکرمی کردند من دیوانه ام!

امیراحمدی فاش کرد: پس از همین انتخابات 88 بسیاری از بزرگان این جریان با من تماس گرفتند و خواستند تا در آن دوره زمانی تلاشی برای برقراری ارتباط ایران و آمریکا نکنم تا از این اختلاف ها امتیاز بگیرند و بر اساس فشارهای آمریکا بر حاکمیت ایران بتوانند امتیاز بگیرند.

وی همچنین گفت: من معتقدم اگر نیروی دموکرات ایران مسائل روابط ایران و غرب را در اولویت قرار می داد به اینجا نمی رسید. ببینید هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که در دشمنی با آمریکا باشد و دموکراتیک شده باشد. حتی یک نمونه نمی توان مثال زد. این یعنی داشتن رابطه با آمریکا شرط لازم است.[!]

امیراحمدی در ادامه مغالطه های خود بی آن که به نقش آمریکا در انواع کودتاها و حمایت از رژیم های فاسد و دیکتاتور منطقه اشاره کند گفت:از مصر تا تونس دیکتاتورهایی که با آمریکا رابطه دارند زودتر از کار برکنار می شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسرور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
0
0
آقای امیر احمدی در ارتباط با رابطه خفت بار با آمریکا نظر ما اصلاح طلبان مثل همیشه منفی است یعنی مرغ یک پا دارد.
ما نیازی به رابطه با آمریکا نداریم . اگر دشمنان به ظاهر دوست داخلی بگذارند این را ثابت خواهیم کرد .
ما سازندگی در کشور را بدون رابطه با آمریکا آغاز و ادامه خواهیم داد انشائالله.
نظرات بینندگان