arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

ردپای دونالد ترامپ در پرونده افشای خیانت مدیرعامل آمازون به همسرش

مدیران امنیتی تحت استخدام جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون می گویند که به برادر لورن سانچز، یعنی زنی که  با جف بیزوس روابط مخفیانه داشته مشکوک هستند که با افشای این روابط باعث جدایی جف بیزوس از همسرش مک کینزی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیران امنیتی تحت استخدام جف بیزوس؛ مدیرعامل آمازون می گویند که به برادر لورن سانچز، یعنی زنی که  با جف بیزوس روابط مخفیانه داشته مشکوک هستند که با افشای این روابط باعث جدایی جف بیزوس از همسرش مک کینزی شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، جف بیزوس اخیرا اعلام کرده که با استخدام کارآگاه خصوصی در حوزه امنیت سایبری  در تلاش است تا هویت فرد یا افرادی را که باعث افشای اطلاعات چت های خصوصی وی و لورن سانچز شده اند را شناسایی کند.

اکنون رئیس تیم  امنیتی این پروژه می گوید که به برادر لورن سانچز مشکوک است که این اطلاعات را منتشر کرده است. شاید یکی از سوالات مهم در خصوص علت این موضوع باشد که چرا ماموران امنیتی به برادر سانچز مشکوک شده اند، پاسخ این است که  مایکل برادر لورن حامی برجسته  رئیس جمهور ایالات متحده یعنی دونالد ترامپ است و دونالد ترامپ نیز از منتقدان درجه یک جف بیزوس محسوب می شود.

پیش از این برخی از گمانه زنی ها حکایت از آن داشت که شاید ردپای دونالد ترامپ در پرونده افشای اسرار خصوصی جف بیزوس وجود دارد و اگر ماجرای برادر خانم سانچز حقیقت داشته باشد، می توان حدس زد که این ماجرا پربیراه نیست.

رئیس تیم امنیت سایبری جف بیزوس؛ گاوین د بکر می گوید با مایکل سانچز در خصوص این حدس و گمان ها صحبت کرده است و هنوز وی را به عنوان یک مظنون در فهرست خود نگه داشته است.

در حالی که او جزئیات مکالمات خود اشاره نکرده اما در بخش هایی از صحبت های خود می گوید پشت پرده این افشاگری "نشانه های قوی به انگیزه های سیاسی اشاره می کند".

در شرایطی که مایکل سانچز صمیمیتی جدی با دونالد ترامپ دارد، جف بیزوس مدتهاست تحت نقد جدی ترامپ قرار دارد.واکنش ترامپ به این ماجرا نیز بسیار معنادار بود چرا که به محض انتشار این خبر شروع به تمسخر جف بیزوس کرده است.

اما مایکل ساچز نیز نسبت به این ماجراها ساکت ننشسته و در توییتر خود نوشته که هیچ نسبتی به این ماجراها ندارد. در شرایطی که نیروهای امنیتی جف بیزوس به شدت به کشف ماجرا نزدیک شده اند، به نظر شما این ماجرا چه تاثیری روی دونالد ترامپ دارد؟

 

نظرات بینندگان