arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

حاجی بابایی: دانش آموزان پنجم ابتدایی سال آینده به کلاس ششم می روند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نظام آموزشی جدید 6-3-3 از سال تحصیلی آینده در مدارس کشور اجرا می شود، گفت: در اولین مرحله طی سال تحصیلی 92-91 دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی به کلاس ششم ابتدایی می روند و پایه اول راهنمایی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه ششمین همایش تجلیل از مولفان و رونمایی از کتابهای درسی و رسانه های آموزشی که صبح سه شنبه در سازمان پژوهش برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه نظام جدید آموزشی 6-3-3 چگونه اجرا خواهد شد، گفت: این نظام از سال آینده در سراسر کشور اجرا می شود و دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی به کلاس ششم می روند و پایه اول راهنمایی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سئوال که آیا پیش دانشگاهی نیز طی سال تحصیلی آینده حذف خواهد شد گفت: خیر، 6 ساله دوم 5 سال طول می کشد تا جابه جایی ها در آن صورت گیرد به این شکل یک سال پایه اول راهنمایی نداریم سال بعد پایه دوم و سال بعد از آن پایه سوم و به ترتیب در سالهای بعد پایه های تحصیلی بعدی را نداریم تا اینکه پیش دانشگاهی حذف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تغییر نظام آموزشی از 5 ساله دوره ابتدایی، سه سال راهنمایی، سه سال متوسطه و یک سال پیش دانشگاهی به ششم سال ابتدایی، 3 سال راهنمایی و سه سال متوسطه نیز در آن جای دارد 22 آذرماه رونمایی می شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
1
2
1-6-3-3 درستر است چون يك سال هم پيش دبستاني است و هم يك تركيب دفاعي فوتبال
حبیب حبیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمتتون.ببخشید من الان سال دوم دبیرستان هستم میخواستم ببینم واسه من پیش دانشگاه میمونه؟اگه جوابو به ایمیلfoladfoladi1221@yahoo.comبفرستید ممنون میشم.با تشکر
نظرات بینندگان