arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

یک شرور بازيگر سريال «رسانه ملي» شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران» اين روزها با پخش سريالي داستاني، يکي از اشرار باسابقه و شناخته شده جنوب تهران را به عنوان بازيگر مقابل دوربين برده و رسانه ملي را به عرصه هنرنمايي اين فرد معلوم الحال تبديل کرده است.

به گزارش سينما پرس، صدا و سيما که در کلام امام خميني (ره) از آن به عنوان «دانشگاه عمومي» نام برده مي شود؛ در ايام سريالي را پخش مي کند که در آن فردي سابقه دار ايفاي نقش کرده است. برخي از علاقمندان ساکن در يکي از محله هاي جنوب شهر تهران با ديدن تصوير اين فرد در تلويزيون تعجب کرده و طي تماس با سينماپرس مراتب اعتراض خود را به اين موضوع اعلام کرده اند.

طبق اطلاعات رسيده اين فرد که در محل سکونت خود با نام «.... رنگي» شناخته مي شود، در زمينه توزيع و فروش مواد مخدر و مشروبات الکي فردي شناخته شده است و به همين دليل بارها از سوي مسوولان، دستگير شده و به عنوان «شرور سابقه دار» معرفي شده است و حتي از سوي اين مسوولان به مردم محل نيز به شکلي علني معرفي شده است.

معلوم نيست چنين فردي به چه دليل و با چه استدلالي از سوي سازندگان اين اثر معنوي در اين سريال به کار گرفته شده است؟! آيا واقعا صدا و سيما تا اين اندازه با کمبود بازيگر مواجه است که مجبور مي شود به چنين افرادي متوسل شود يا اينکه سازندگان چنين آثاري با اين افراد « سر و سري» دارند و براي جبران زحمات آنها، از اين افراد در سريال ها و فيلم هاي خود استفاده مي کنند؟!

يکي از مخاطبان تلويزيون که از تماشاي اين فرد در تلويزيون دچار تعجب فراوان شده بود، طي تماس با سينما پرس، ضمن انتقاد شديد از مسوولان تلويزيون به دليل عدم کنترل دقيق و صحيح بر توليدات رسانه ملي گفت: « امام خميني (ره) همواره تاکيد داشته اند که ميزان حال فعلي افراد است اما اينکه افرادي با چنين سابقه سياهي در تلويزيون جمهوري اسلامي ايران مقابل دوربين مي روند، باعث مي شود تا از اين حضور سوء استفاده کرده و آن را دليلي موجه بر حمايت دستگاه هاي دولتي از فعاليت هاي خود بدانند و بعضا ادعاي ارتباط با نهادهاي دولتي و تحت حمايت قرار گرفتن از سوي آنها را مطرح کنند. حال آنکه اگر چنين فردي توبه هم کرده باشد، مي توان در پشت صحنه از آن استفاده کرد نه اينکه او را مقابل دوربين برد»!

متاسفانه در سال هاي اخير صدا و سيما به جاي نظارت دقيق و جدي بر روند شکل گيري توليدات نمايشي خود، ساخت اين آثار را به شکل «پيمانکاري» به تهيه کنندگاني واگذار مي کند که صرفا به دنبال کسب سود بيشتر هستند.يکي از راههاي رسيدن به سود بيشتر نيز استفاده از چهره هاي ارزان قيمت و ناشناخته است که معلوم نيست با چه سابقه اي، چه رابطه اي و چگونه به اين تهيه کنندگان معرفي مي شوند؟! مشخصات اين فرد و فيلم مذکور جهت بررسي دستگاه هاي نظارتي در سينماپرس محفوظ است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
0
0
اي مالك .. اگر شب هنگام ديدي كسي گناهي ميكند .. فرداي آن هرگز به چشم گناهكار منگرش ...
شايد صبحدم توبه كرده و تو از توبه اش بيخبري ......

اينكه شروري كه سالها بخاطر فقر فرهنگي و اقتصادي استعدادهاش نمايان نميشد ، حالا كشف شده و ميخواد بزندگي برگرده .... اين رسم جوانمردي نيست كه اين فرصت رو ازش بگيريم ، هرچند بيم از اون باشه كه بازم به راه قبلي برگرده ، اگر برنگرده چي؟
در اين ايام حر رو بيادتون ميارم ... مگر اولين شهيد كربلا اولين دشمن حسين (ع) نبود؟
واي بر ما كه همش بلديم پاي همديگه رو بكشيم ... واي
نظرات بینندگان