arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

افتتاح سلمانی توسط جناب فرماندار!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

در اتفاقي جالب توجه و كم سابقه فرماندار بندرعباس و سرپرست اداره كل تربيت بدني هرمزگان در مراسم افتتاحيه يك سلماني (پيرايشگاه) حضور يافتند.

شركت برخي از مسئولان در افتتاح پروژه ها و مكان هاي خاص و كاملا شخصي در نوع خود جالب توجه است.

اگر بخواهيم به طور مصداقي اشاره اي به اين نوع حضور مسئولان (در هرمزگان) داشته باشيم، مي توان به حضور مقامات بلندپايه حتي كشوري در افتتاح رستوراني در كيش و يا افتتاح يك رستوران ديگر در بندرعباس طي سال هاي گذشته اشاره كرد.

متاسفانه طي سال هاي گذشته حضور مسئولان در افتتاح اين نوع پروژه ها بعضا ديده مي شود كه اگر بخواهيم به يكي ديگر از اين نوع حضورها نيز اشاره كنيم بايد به حضور مسئولان فرمانداري قشم طي سال هاي گذشته در مراسم آغاز به كار آسانسور ساختماني دو طبقه متعلق به فرمانداري اين شهرستان اشاره كنيم.

اما طي نخستين روز از هفته جاري خبري جالب توجه به روي خروجي برخي از رسانه هاي هرمزگان قرار گرفت كه حاكي از حضور فرماندار مركز استان و مديركل تربيت بدني اين استان در مراسم افتتاح يك پيرايشگاه مدرن كه در اين خبرها از آن به عنوان واحدي مدرن ياد شده است، هستيم. (البته در اين خبرها چند بار از اين واحد آرايشگاهي پيرايشگاهي با عناويني مختلف همانند بزرگترين و مجهزترين ياد شده است اما به نظر مي آيد اين عناوين بدون توجه به وجود آرايشگاه هاي زنانه به اين آرايشگاه كه با حضور مسئولان افتتاح شده، اختصاص داده شده است.)

اين كه حضور مسئولاني در اين سطح در مراسم آغاز به كار اين آرايشگاه به چه علت صورت گرفته است، موضوعي است كه بايد از خود آنها پرسيد اما در تصاويري كه از مسئولان ياد شده در رسانه ها منتشر شده است، مي توان به عكس هاي اين مسئولان در كنار پوسترهايي اشاره كرد كه به نوعي مروج مدگرايي است.

اميد است استاندار جديد هرمزگان و ديگر بخش هاي مربوطه با توجيه مسئولان علاوه بر حفظ شأن و جايگاه هاي مديريتي مختلف، مديران را از اين امر كه بايد مواظب باشند برخي از بخش هاي خصوصي از جايگاههاي آنان براي فروش و رونق بيشتر كاسبي خود سوءاستفاده نكنند، آگاهانه كنترل هاي لازم را در اين زمينه اعمال كنند. هر چند كه جامعه نيز به نوعي خواهان توضيحات قانع كننده مسئولان در باب حضور در مراسم افتتاح چنين پروژه هايي هستند.
نظرات بینندگان