arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

صفارهرندی: با پیوستن به FATF مخالفم

محمدحسین صفار هرندی گفت: مجمع تشخیص جایی است که مسائلی همچون fatf باید در آنجا حل و فصل شود، همانطور که پیشتر گفته بودم این بار نیز اعلام می‌کنم که نه تنها معتقدم پیوستن ایران به fatf فایده‌ای برای مردم ایران ندارد بلکه مضراتی برای زندگی و اقتصاد آنها خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نظر کلی من مثل گذشته عدم تناسب پیوستن به fatf با مصالح و منافع کشور است، گفت: آنچه در سخنرانی محلات طرح شد، ادعاها و دعاوی طرفین بحث در این باره بود اما تنظیم خبر به‌نحوی بود که موضع نهایی اینجانب که مخالفت کامل با پیوستن به پیمان fatf در شرایط تحریم کشور است، به درستی منعکس نشده است.

وی افزود: مجمع تشخیص جایی است که مسائلی همچون fatf باید در آنجا حل و فصل شود اما از آنجا که نظر شخصی من به اشتباه در آن سخنرانی منعکس شده بود، همانطور که پیشتر گفته بودم این بار نیز اعلام می‌کنم که نه تنها معتقدم پیوستن ایران به fatf فایده‌ای برای مردم ایران ندارد بلکه مضراتی برای زندگی و اقتصاد آنها خواهد داشت.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۹
غیر قابل انتشار: ۳
رضا
|
United States of America
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
2
6
مثل ایشان مثل گنجشک و درخت است!!! اول ایشان وزن خودشان در تعیین سرنوشت ایران را تعیین و بعد ابراز نظر کنند. مصالح کشور مهمتر از این است که اشخاص بی تاثیر وغیر مسئول ابراز نظر کنند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
2
8
برای مردم نه ولی برای کاسبین تحریم صد درصد زیان بار خواهد بود . دیگه پولی این وسط نمیشه یهووو گم بشه در راه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
4
البته که شما کاسبان تحریم باید مخالف باشید کاش به فکر مصلحت مردم و این همه کاهش ارزش پول و قدرت خرید بودید
نظرات بینندگان