arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۸۷۴
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

آیت الله یزدی: اگر رئیس جمهور هستید و اسلام را بیان می کنید، به اندازه علم و فهم‌تان سخن بگویید؛ منکر حجاب کافر است / به وزیر ارشاد می‌گویم؛ در یکی از این سالن‌ها هر روز خواننده‌ای می‌آورید؛ اسم آن را هم وزارت ارشاد اسلامی می‌گذارید؟ / باید از خانواده شهدا خجالت بکشید / انقلاب کردیم تا کسی بی حجاب نباشد؛ زیر گلویش را باز نکند و هرچه دلش خواست علیه اسلام و انقلاب حرف نزند

آیت الله یزدی گفت: امروز متاسفانه بعضی فرزندان نسل چهارم و بچه های پولدار بی درد که معلوم نیست، پولها را ازکجا آورده اند، ماشین صد میلیونی سوار می شوند و در خیابان حرکاتی انجام می دهند، یا دخترش با وضع بد وارد خیابان می شود،خیال می کند چنین و چنان است. باید از این کار خجالت کشید. وی گفت: باید از این همه خون شهید به دلیل بی حجابی و بد حجابی دختران خجالت کشید. متأسفانه بعضی ازشهرها در بحث حجاب بدتر از قم عمل می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت الله محمد یزدی گفت: برای چه هر روز در یکی از این سالن ها خواننده ای می آورید، اسم آن را وزارت ارشاد اسلامی می گذارید، باید از این خانواده شهداء خجالت کشید.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله محمد یزدی عصر سه شنبه در دیدار جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه درقم برگزار شد گفت: قرآن فرمود« خدا همیشه درکمین گاه کسانی هست که در زمین ظلم می کنند».

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم اتفاقات انقلاب و قبل از آن را دیده و مطلع هستند، کشور در استعمار بیگانگان بود و حاکمیت مردمی نبود و مجموع حاکمیت دنبال مفساد، بی عفتی و ترویج بی ارزشی ها بود. درگذشته سعی می کردند دین را بکوبند، حق را از بین ببرند و دین را منحصر در گوشه ای از مسجدی می شد، دید و حتی مردم برای نماز خواندن خجالت می کشیدند. آن قدر دشمن علیه علم و فضیلت و دین صحبت کرده بود که حوزه و مراکز عملی و حتی بعضی از علما باورشان آمده بودکه کسی به دین و مذهب کاری نداشته باشد.

استاد حوزه علمیه اظهارداشت: مثل های معروفی را رواج می دادند که شما نمی توانید کاری کنید، لوله ای نمی توانید درست کنید. درعین حال ادعا می کردند که انقلاب سفید کردند و زنان را به بی عفتی دعوت می کردند.

آیت الله یزدی گفت: وقتی به مازندران برای تبلیغ می رفتم از بی حجابی زنان و فساد و فحشاء جامعه خجالت می کشیدم و علنا کاری کرده بودند که دور حرم دیوار بود و خیابانهای دیگر فحشاء بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه افزود: اخیرا آماری در مورد جشن 2 هزار و 500 ساله خواندم که خیلی عجیب بود. فساد و بی بنداری و ... موج می زد. این اوضاع آن زمان بود، ولی یکدفعه روحانی مجاهد از منطقه یخچال قاضی فریاد زد که ای علمای اسلام کجایید که اسلام را بردند و با جشن دارند، اسلام را از بین می برند.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم فرصت داده های انقلاب را در این 4 دهه تنظیم کنیم، فرصت بلند بالایی خواهی بود. مسئله استقلال و رهایی از بیگانگان که 2 هزار 500 سال تحت تسلط استکبار و استعمار بودند. اولین برکت انقلاب رهایی از وابستگی به بیگانه اینکه خودمان هستیم اداره می کنیم، اگر نقص داریم و بی عرضه هستیم، خودمان هستیم، اگر توان هم داریم، باز خودمان هستیم. زمانی که شاه فرار کرد، 35 میلیون جمعیت بود، الان 80میلیون، در گذشته امکاناتی نبود اما الان قابل مقایسه باگذشته نیست. همین قم که اصلا دِه هم به حساب نمی آوردند، اما الان قم به یکی از مهمترین شهرهای مذهبی کشورتبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه اظهارداشت: دراین 4 دهه انواع نقشه ها را کشیدند، ولی به فرموده امام راحل هیچ غلطی نتوانسته کنند و الان این آدم نامتعال آمریکایی(ترامپ) که هیچ یک از تعهدات بین المللی را قبول ندارد، دنبال این بود که حاکمیت اسلام را بگیرند و مانندگذشته شود، ولی امروز با گذشته قابل مقایسه نیست که همین دشمن گفته از براندازی صرف نظر کردیم، چون دیگر قدرت براندازی راندارد.

وی ادامه داد: تا امروز هم نتوانسته اند کاری کنند و آنهایی که فکرمی کنند که می توانند با تحریم برگردند گفتند که دیگر قدرت نداریم چون نسل جوانان بسیجی کاری کردند که دشمن بگوید دیگرنمی توانیم کاری کنیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: اما دشمنان بدانند این نظام تثبیت شده است و هر کاری کنند، به جای نمی رسند. الان خودمان هستیم، اگر مجلس و قوه قضاییه وسایر قوا بد باشند، مال خودمان است و این همان معنای آزادی است.

وی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل دشمنان درجه یک ایران هستند وتا حالا هر کاری بود علیه ایران کردند،ولی ناموفق بودند ولی اینها گفته اند دست از فتنه نخواهیم برداشت.

رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: دومین برکت، پیشرفت علمی و پزشکی است.در این مسئله هم پیشرفت ایران قابل مقایسه با گذشته نیست. ایران در بحث فناوری هم فوق العاده پیشرفت داشته است. اینها ثمره اسلام است. اسلام که تنها نماز و روزه نیست.

آیت الله یزدی گفت: امروز متاسفانه بعضی فرزندان نسل چهارم و بچه های پولدار بی درد که معلوم نیست، پولها را ازکجا آورده اند، ماشین صد میلیونی سوار می شوند و در خیابان حرکاتی انجام می دهند، یا دخترش با وضع بد وارد خیابان می شود،خیال می کند چنین و چنان است. باید از این کار خجالت کشید.

وی گفت: باید از این همه خون شهید به دلیل بی حجابی و بد حجابی دختران خجالت کشید. متأسفانه بعضی ازشهرها در بحث حجاب بدتر از قم عمل می کنند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه افزود: حجاب از ضروریات اسلام است. کسی که علیه حجاب حرف می زند، هر کسی می خواهد باشد، باید مواظب باشد در مورد حجاب چه می گوید، باید بلد باشد وقتی از اسلام حرف می زند، چه می گوید. ما انقلاب کردیم، تا کسی بی حجاب نباشد، زیر گلویش را باز نکند و هرچه دلش خواست علیه اسلام و انقلاب حرف نزند.

وی افزود: اگر رئیس جمهورمی باشید، باید به مردم خدمت کنید. مشکل مردم را حل کنید. اگر اسلام را بیان می کنید، به اندازه علمتان و فهمتان بگوید. نباید بیش از این گفت. حجاب از ضروریات دین است و منکرش کافر است.

وی عنوان کرد: به این وزیر ارشاد هم می گویم، برای چه هر روز بزرگداشت برگزار می کنید، در یکی از این سالن ها هر روز خواننده ای می آورید، اسم آن را وزارت ارشاد اسلامی می گذارید، باید از این خانواده شهداء خجالت کشید. می گویند ما قرآن و جلسه قرآن هم داریم. واقعا می خواهید قرآن هم نداشته باشید، مگر جرأت دارید علیه قرآن حرف بزنید. مردم انقلاب کرده اند که قوانین با اسلام تنظیم شود و اسلام حاکم باشد و قضات آن با احکام اسلامی قضاوت کنند و مجلس شورای اسلامی با قوانین اسلام تطبیق شود.

آیت الله یزدی گفت: انقلاب امت را زنده کرده است. بدانید اگر بچه های شما میدان نمی رفتند و در دفاع از آل الله جان فشانی نمی کردند الان می بایست در ایران می جنگیدیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۸۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5
78
ماشین صدمیلیونی؟؟!!! این که چیزی نیست!!!! نهایتش می شه 207 اتوماتیک!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
10
226
ما انقلاب کردیم تا در کشور آزادی و عدالت برقرار شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
11
220
"ماشین صد میلیونی سوار می شوند" !!!!!! با این جمله معلومه که اصلا از وضع جامعه و نرخ ها هیچی نمی دانند و آنوقت می خواهند برای این مملکت تصمیم هم بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
نگران نباشید عزیزان منظورش پرایده البته سال دیگه
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
این یعنی اینکه با اشرافیت غریبه اند والا ایشان هم اگر ماشین های آنچنانی سوار میشدند قیمتش را هم میدانستند.
آقایی
| United Kingdom |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
مگه ماشین بنز ضد گلوله صد میلیون تومانه برادر؟ بهتر نبود میگفتی ماشین چند میلیارد تومانی؟
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
چرا تنها به قیمت ماشین گیر داده اید سخنان اقای یزدی واقعا از روی شناخت وحقیقت جامعه بیان شده است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
48
ماشین صد میلیونی !!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
6
175
جناب یزدی شما مگه توی این مملکت زندگی نمیکنید.
طوری صحبت میکنید که انگار تمام اسلام ناب محمدی داره توی این کشور اجرا میشه فقط مونده بدحجابی که شما باید تذکرش رو بدین.
نه اقای یزدی.
نفاق. اختلاس.تبعیض. بیکاری . کم کاری .و فقر دین رو از بین میبره نه بد حجابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
درود بر تو ، کاش بیشتر میتونستم لایکت کنم هم وطن
علیکمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
20
113
پدر مردم از گرانی درآمده و آنوقت بعضیها هنوز از فیلترینگ و آزادی حجاب و... میگویند!!!
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
برادر من مشکل گرانی وتورم چه ربطی به حجاب دارد. گرانی وتورم بعلت تحریم وبی کفایتی برخی از مسئولین و طمع کاری وبی انصافی عده ای خدا نشناس و خاین مملکت است.بیانات اقای یزدی کاملا درست است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
11
107
حجاب صدا سیمائی ها که اصلا مشکلی نداره!!!
نمی دونم چرا وقتی دولت دست جناح مخالفشون می افته، یاد تکالیف شرعی و حجاب و حروم حلال می افتند ؟
جناب یزدی یک دفعه تو عمرت به صدا و سیما و اون مسخره بازی هاش گیر دادی؟ زمان دولت احمدی نژاد یه دفعه از این احساس تکلیف ها کردید؟ یا اونزمان چون همه از خودتون بودند مشکلی نبود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
107
ما انقلاب كرديم اختلاس نشود دزدي نشود منكرات جمع شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
12
129
جناب يزدي از كدام روايت منتسب به معصوم ضرورت حجاب اكتساب مي شود كه منكر ان كافر باشد
فرشاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
96
انقلاب کردیم و شهید دادیم برای عدالت.....
حمید
|
United States
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5
85
منضور اقای یزدی حتما ماشین پژو هستش ومعلوم است ایشان علاوه براینکه از مسائل روز جامعه از قبیل حجاب وغیره به دور هستند در خصوص نرخهای روز خودرو نیز خیلی با به روز بودن فاصله دارند به نظر من به آقای روحانی خیلی کم لظفی می شود چه از طرف دوستان چه مخالفان چه منتقدین منصف چه منتقدین غیر منصف چه اصلاح طلبان وغیره آقای روحانی حرفهای بسیار خوبی زده اند که متاسفانه در هیاهوی گرانی وتورم شنیده نشد همه ایشان را در روزهای سخت تنها گذاشتند با اینکه می دانستند مشکل چیست مردم ما نیز از همراهی ودنبال حق خود بودن فقط رای دادن را یاد گرفته اند در حالی که باید پشتیبان وپی گیر رای وخواسته خود باشند وبرای تثبیت آن تلاش کنند با حرفهای بعضی از آقایان مانند آقای یزدی به عمق مظلومیت آقای روحانی می توان پی برد
برای او
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
78
12
سوره احزاب، آیه 59
ای پیامبر! به همسرانت و دخترانت و همسران کسانی که مؤمن هستند بگو: چادرهایشان را بر خود فرو پوشند [تا بدن و آرایش و زیورهایشان در برابر دید نامحرمان قرار نگیرد.] این [پوشش] به اینکه [به عفت و پاکدامنی] شناخته شوند نزدیک تر است، و در نتیجه [از سوی اهل فسق و فجور] مورد آزار قرار نخواهند گرفت؛ و خدا همواره بسیار آمرزنده و مهربان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
در هیچ جای قران گفته نشده منکر حجاب کافر است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
واژه چادر را از کجای آیه در آوردی ؟
مجددا به آیه نگاه کن . . . .
علی
| United Arab Emirates |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
جالبه در همین ترجمه که از قرآن گذاشتید کلمات داخل ] [ از خود آیه بیشتر شده و احتمالا نظرات شخصی مترجم و یا راوی است .
صراحتا در همین آیه احتمالا برای یک اتفاق خاص در یک تاریخ خاص که حتما وقوع یافته تاکید کرده که بخاطر اینکه از طرف جاهلین و غیر مومنان به شما آسیبی نرسد خود را بپوشانید
الان که جاهل جماعت به خانمهای چادری و غیر چادری با یک چشم بد نگاه میکنند
و بخاطر اقلیتی که میخواهند به زنان حتی محجبه تعرض کنند عادلانه نیست و باید مردها را از دوران کودکی تربیت کرد که به هیچ کسی ظلم و تعدی و چشم چرانی و تجاوز نکنند
اگر طلا فروشی دزد گیر نداشت و دزدی نشد باید خوشحالی کرد و برای حاکمان دست زد و هورا کشید
والا با دزد گیر و پلیس و اعدام و گاوصندوق که البته بازهم دزدی در حد بالایی میشود که حکومت شاهکاری نکرده و هنری نداشته است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5
94
کاش به همه امور اجتماعی و اقتصادی به همین میزان حساسیت بود
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
6
115
انقلاب کردیم کسی بی حجاب نباشه فقط ، یعنی فقط به خاطر حجاب انقلاب کردیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
10
125
جناب عالی حق نداری در مورد مردم ومنتخب مردم حرف بزنی چون مردم بار ها اعلام کردن که تو ودید گاه تورا قبول ندارن دوم کدوم اسلام گفته مردم حق ندارن در مورد حجاب یا اصل اسلام حرف بزنند در زمان خود پیامبر وعلی مردم لنتقاد میکردن از شخص پیابر وعلی وخدا ولی کسی متعرضشان نمی شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
107
انقلاب شد تا کسی بدون عفاف نباشد ، تا کسی دزد مال مردم نباشد .تاکسی رشوه نگیرد .تامسئولین مثل مردم زندگی کنند .تا فرزندانشان در ایران هم درس بخوانند و زندگی کنند .تا افراد پیر و فرتوت بازنشسته شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5
75
ماشین صد میلیونی!! یعنی ماشین خیلی گرون از نظر ایشون نهایت صد میلیونه! قشنگ معلومه که از وضع قیمت ها و اقتصاد خبر ندارن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
11
62
روحاني مچكريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
55
8
گیر دادید به صد میلیون.
برای ایشون صد میلیون زیاده. نه مثل بعضی میلیارد براشون چیزی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
7
57
به مسلمان کافر گفتن چه گناهی دارد؟
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
59
5
سلام درچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با تمام دستاوردهای خود اگر فقط یکی از انان را که توضیح خواهم داد نظام اسلامی در کارنامه موفق خود داشته باشد اقا یون بی اطلاع را کفایت میکند و اما حدود 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی تا 22 بهمن سال 57 در تمام رخدادها و حتما خیانت های رزیم های حاکم در ایران سه برابر وسعت امروز ایران را از ان جدا کردند و به اشغال در او ردند ولی جمهوری اسلامی درهمان روزهای اول به طرق مختلف مورد حملات جدای طلبانه تا شروع دوران دفاع مقدس و تا پایان ان دوران حتی یک وجب از ایران اسلامی را به دشمنان نسپرد و در این جا کوتاه می توان گفت یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخ ایران است یعنی پیروزی و شکست و قبول اندن شرایط خود به جهان متجاوز و نه فقط حزب بعث عراق حداقل 40 کشور واسارت نظامیان 18 کشور و این یعنی استقلال و مقاومت یک ملت درکنار نظام حاکم خود و شاید بعضی ها از فهم ودرک ان عاجز باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
امروز دوره تصرف سرزمین به سر آمده و دوره دوره ی غارت منابع و جلوگیری از توسعه و وابستگی اقتصادی است. جنابعالی لطف کنید و آمار خروج سرمایه توسط رانتخواران عزیز و متعهد و وضع وابستگی کشور به بیگانگان شرق و غرب که بر اثر تحریمها نمایان شد که تا چه حد است را مطالعه بفرمایید.
مهدی مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
16
68
لطفا به منتخب مردم توهین نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
آفرین. روحانی حداقل رای مردم را در یک انتخابات کمی رقابتی به دست آورده. آقای یزدی شما در انتخابات خبرگان چندم شدی؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
108
11
امثال اقای یزدی که عمری در حوزه درس خوانده و مبارز قبل و بعد انقلاب میباشد باید درمورد حجاب و...اظهار نظر کنند نه برخی ها که نه سواد درست حسابی و نه شناخت کافی از احکام اسلامی دارند در این مورد صحبت کنند .در ضمن اقای یزدی مشکلات جامعه و مردم را بخوبی بیان کرده اند.
پاسخ ها
منکر وجوب حجاب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
درستی اظهارنظر به قدرت استدلال است، نه به سن و سال و سابقه. ضمنا ایشان که حتا مرجع تقلید هم نیستند تا بتوانند برای مقلدین محدود خود تعیین تکلیف کنند چه برسد برای کل مسلمانان ایران و جهان.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
4
یادمان نرفته انتخابات آخر خبرگان را.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
3
انقلاب کردیم تا وضعمان بهتر شود نه اینکه اونیم که داشتیم بگیرند و بدهید مثل ساشا سبحانی پولهای کشورو تو ونزئثلا حرمسرا درست کرده .ما اینجا پول نداریم شام بخوریم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
1
مشکلات را همه میدانند فقط راهکار برون رفت از مشکل را باید مدنظر قرار دهیم و از نظرات راهبردی و راهگشای صاحب نظران استفاده کرد.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
3
جناب آقای یزدی
ای کاش کمی درد مردم را می فهمیدی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
1
3
آقای روحانی حق داره در مورد مسائل اینجوری حرف بزنه
چرا که باید به حاشیه بپردازه تا اذهان از اصل منحرف بشه
وگرنه باید پاسخگوی عملکردش باشه
باید اون رونق اقتصادی و چرخش چرخ اقتصاد را که میگفت نشون مردم بده
باید جوابگوی دلار و گوشت و تعطیلی کارخانه و.... باسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
1
5
کاش آقای یزدی یکبار خوش را به رای مردم میگذاشت ببیند مردم چقدر به ایشان اعتقاد دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
1
8
آقاي يزدي
به نظرم خودت رو كاملا بازنشسته كن
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
4
حاجی جان.. ما انقلاب کردیم که دین آقایمان حضرت علی را در کشورمان زنده کنیم .. کجای حکومت مولایمان اینقدر بی عدالتی موج میزد که دیروز مردجوانی که سرکذر نتوانسته بود کاری پیدا کند بخدا قسم تکدی گری می کرد و جلوی ماشین و مردم را برای 10 هزار تومان میگرفت..حاجی جان بی پولی و فقر از بی حجابی و بدحجابی خیلی بدتر است خیییییییییییییییییییییییییییییلی.
نظرات بینندگان