arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰

اسامی تعدادی از "دانشجویان" بازداشت شده

نیروی انتظامی با توجه به ورود دانشجویان به باغ قلهک 11 دانشجوی دانشگاه‌های تهران را بازداشت کرد که تاکنون در بازداشت به سر می‌برند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروی انتظامی با توجه به ورود دانشجویان به باغ قلهک 11 دانشجوی دانشگاه‌های تهران را بازداشت کرد که تاکنون در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران روز گذشته در اعتراض به سیاست‌های خصمانه رژیم سلطنتی انگلیس به صورت خودجوش با تجمع در مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک وارد این باغ شدند.

با توجه به حضور و برخورد شدید نیروی انتظامی و سعی برای خروج هرچه سریع‌تر دانشجویان از این دو محل، نهایتاً دانشجویان از سفارت انگلیس و باغ قلهک خارج شدند.

نیروی انتظامی در حین خروج دانشجویان از باغ قلهک اقدام به دستگیری ده‌ها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های تهران کرد که این دانشجویان از شب گذشته در بازداشت به سر می‌برند و قرار بوده صبح امروز برای قرار مجرمیت به دادسرا انتقال داده شوند.

اسامی 11 تن از این دانشجویان که اکثریت آنان از دانشگاه‌های علم‌و‌صنعت، صنعتی شریف و امام صادق(ع) هستند، به شرح ذیل است:

محمدرسول نجاتی، محمدحسین میرحسینی، محمدمهدی خزعلی، محمدرضا عاشوری، ایمان عبدالله‌زاده، محمد رضایی، محمد خانلوزاده، علیرضا صبوری، محمدعلی کارگر، امین اردکانی و داریوش اکبری.

براساس این گزارش، در تجمع روز گذشته دانشجویان مقابل سفارت انگلیس و باغ قلهک و درگیری با نیروی انتظامی، جمعی از دانشجویان نیز مصدوم شده‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
8
2
مطمئن باشيد اين يازده نفر در تاريخ سربلند خواهند بود ! يازده غرور آفرين كه نسلهاي آينده ي ما به آنها افتخار
مي كنند .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
1
0
محمدمهدی خزعلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همون دکتر خزعلیه یا فامیلشونه؟
نظرات بینندگان