arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

عصبانیت کاربران از آخرین به روزرسانی اینستاگرام / محدودیت جدید «استوری» برای مشاهده بازدیدکنندگان

به نظر می رسد کاربران از به روز رسانی اخیر اینستاگرام چندان استقبال نکردند. در آن کاربران به بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام خود پس از 24 ساعت دسترسی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

 

آخرین بروز رسانی اینستاگرام یک ویژگی جدید دارد که به نظر می رسد از سوی کاربران چندان مورد استقبال واقع نشده است. این ویژگی باعث می شود کاربران به بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام خود پس از 24 ساعت دسترسی نداشته باشند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اخیرا اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود شرایطی را ایجاد کرده که  کاربران دیگر قادر نیستند فهرست دنبال کنندگان استوری خود را پس از  24 ساعت شاهد باشند.

تا پیش از این کاربران می توانستند با آرشیو کردن استوری های خود همیشه شاهد افرادی که استوری های آنان را مشاهده کرده اند باشند. اما اکنون حتی اگر کاربر استوری را ذخیره کند باز هم نمی تواند شاهد افرادی باشد که استوری وی را بازدید کرده اند.

این موضوع باعث شده تعداد زیادی از کاربران ابراز خشم و ناراحتی کنند و نسبت به این ویژگی جدید واکنش منفی نشان دهند. این به روزرسانی باث شده برخی کاربران که برایشان مهم بوده چه افرادی استوری هایشان را رصد می کنند خشمگین شوند.

اینستاگرام که زیرمجموعه ای است از فیسبوک، استوری ها را تنها برای 24 ساعت در صفحهه عمومی شخص نگه می دارد. اما افراد می توانند با کمک هایلایت یا آرشیو، استوری های خود را برای مدتی طولانی تر در اختیار داشته باشند. جالب است که تا پیش از این نیز بسیاری از کاربران می گفتند 24 ساعت برای زمان استوری ها کم است.

بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

اما با این به روزرسانی جدید، فعلا اعتراض ها به سمت نحوه مدیریت استوری ها تغییر کرده است. در حال حاضر فهرست بینندگان استوری ها در دسترس نیست و به جای آن، کاربران این پیام را مشاهده می کنند:«فهرست بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام پس از 24 ساعت در دسترس نیست.» این به روزرسانی حتی استوری هایی که پیش از این ذخیره سازی شده را شامل می شود.

 

نظرات بینندگان